שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הצעתי לבנט שהוא יהיה ראשון ברוטציה"
לפיד חושף
יו"ר יש עתיד: "פניתי לחברי נפתלי בנט כדי להקים איתו יחד ממשלה. ממשלה שתיפרס על פני כל המרחב הפוליטי. מפלגות ימין, מרכז ושמאל"
יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

במקביל להמלצות בבית הנשיא, יו"ר עיש עתיד יאיר לפיד חשף הערב (שני) את המגעים שקיים עם יו"ר ימינה נפתלי בנט. על פי המסתן, ללפיד 45 המלצות בלבד, מול 52 לראש הממשלה בנימין נתניהו, 7 לימינה. תקווה חדשה והרשימה המשותפת החליטו לא להמליץ על אף מועמדץ

"כל מי שראה היום את הופעתו חסרת האחריות של נתניהו, מבין שהוא לא יכול להמשיך", פתח לפיד. הוא הפך להיות מסוכן. לעצמו, למדינת ישראל ולשלטון החוק. יש לנו כלכלה שצריך לטפל בה, יש לנו חברה ישראלית פצועה וכואבת, שרוצה שהפוליטיקה תעזוב אותה במנוחה. שתוקם ממשלה שתתן לה לחיות את חייה. תספק לה בריאות, פרנסה ובטחון – לא שחיתות, סכסוכים וערעור כל היסודות של הממלכתיות הישראלית".

"אנחנו צריכים במקום זה להקים ממשלת הסכמה לאומית. פניתי לחברי נפתלי בנט כדי להקים איתו יחד ממשלה. ממשלה שתיפרס על פני כל המרחב הפוליטי. מפלגות ימין, מרכז ושמאל. ממשלה שתשקף את העובדה שאנחנו חיים פה יחד. אנחנו יודעים לגשר על הפערים. אנחנו לא שונאים אחד את השני".

"אנחנו נחושים להביא את השינוי שהבטחנו לאזרחי ישראל. למנוע ממשלה של נאשם בפלילים שנשען על גזענים מטורפים. המבחן של מנהיגים הוא לעשות החלטות קשות מול מציאות מורכבת. הצעתי לבנט שנקים יחד ממשלת אחדות והוא יהיה ראשון ברוטציה. זה מה שהמדינה זקוקה לו עכשיו. הישראלים צריכים לראות שהמנהיגים שלהם יודעים לשתף פעולה".

"יהיו חילוקי דיעות, תמיד יש, אבל ננהל אותם מתוך כבוד הדדי. אנחנו פטריוטים ישראלים ונחזיר לשולחן הישראלי את הרעיון של טוב משותף. של כוונות טובות שהופכות למעשים נכונים".

"אני קורא לכל המפלגות והמנהיגים שהבטיחו שינוי לאזרחי ישראל. נתניהו ינסה עכשיו בכל כוחו לפרק אתכם. הוא יחפש עריקים, הוא יחפש לפרק מפלגות. אל תתנו לו. אין לו ממשלה. אין לו רוב. הוא שבוי בידי הקיצוניים. זה משחק ארוך וינצח מי שיהיה נחוש מספיק, סבלני מספיק וממוקד מטרה. אנחנו לא מוותרים ולא נוותר לעולם, מעולם לא נוהלה מלחמה פוליטית צודקת יותר, וזה ייגמר רק כשננצח", דברי לפיד.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים