שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » הצרות של שוק חללי העבודה
הלהיט שהפך ל'מוקצה'
משבר הקורונה אמנם לא פסח על ענף הנדל"ן, אך בעוד שוק הדירות כבר החל להתאושש בשוק חללי העבודה אובדי עצות • ראיונות ראווה, קרנות תמיכה וחבילות סיוע הם רק חלק משיטות הפעולה של החברות
תגיות: ,
מטה חברת wework בהרצליה | צילום: photobyphm, שאטרסטוק

כשסופטבנק חזרה בה מהשקעתה ב- WeWorkבעיצומו של משבר הקורונה, זה כבר לא היה בגלל מעלליו של הישראלי היהיר והמיוחצ"ן אדם נוימן. הפעם הייתה זו החלטה עסקית ואסטרטגית של מסיושי סאן שהבין לאן הענף הולך.

באופן לא מפתיע, מיהרו מנהלי ונציגי החברה לפתוח במסע ראיונות מקיף לכלי התקשורת בעולם – מפגן יח"צ נוסף בסדרת התעלולים שהזניקה את החברה להערכת השווי ההזויה רגע לפני פרסום התשקיפים בבורסה.

כך למשל, כמנכ"ל החברה בישראל התגאה בעובדה שהם פעלו גם בקורונה, הוא שכח לציין כמה פרטים טכניים. כמו למשל, מרפאת עיניים של איכילוב שהחליפה את עמדות העבודה בסניף תל אביב.

למרות חזרתם של העסקים לפעול, "שגרת קורונה" הכניסה את כולם לשגרה של ריחוק. שגרה, בה יעדיפו העצמאים והפרילנסרים לסגור את המינוס שצברו בימי הקורונה על פני הסתכנות בהידבקות בנגיף. בשביל זה הם יעדיפו לעבוד מהבית, או אפילו לשלם יותר אך להיות מבוטחים במשרד משל עצמם.

טרנד חללי העבודה, שתפס גובה בשנה האחרונה גם במגזר החרדי, הביא את השלכות המשבר גם לרחוב החרדי. ל'בחזית' נודע כי שורה של עסקים ביטלו בתקופה האחרונה חוזים מול מתחמי עבודה משותפים למגזר במרכז הארץ. חלקם אף בחרו כך למרות שחברת הניהול הבהירה כי המהלך המיידי יעלה להם בתשלום עבור חודש נוסף.

כך למעשה, הלכו ונולדו להם גימיקים שיווקיים, באמצעותם מנסות חברות הניהול של חללי העבודה במגזר לשווק את עצמם. בתפריט: מפגשי נטוורקינג בזום, הסבת מתחם לאולם שמחות לסלבס, ואפילו הצעות תמיכה בעסקים באמצעות קרנות ייחודיות "ללא מטרות רווח" המציעות את מוצריהם של לקוחות המתחם – ללקוחות החדשים. על מנת לעמוד בתנאים תידרשו כמובן לעבור את ה"מבחן", אותו יערוך בעל המתחם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים