שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הק' אבישי ויעקב – נרצחי הפיגוע יובאו למנוחות
בני ברק אבלה
חמישה אזרחים נרצחו אמש בפיגוע מחריד בעיר בני ברק. שני אברכים, שני עובדים זרים ושוטר שאודות לפעילותו המהירה, מסע הטבח נעצר והמחבל חוסל. השוטר מת מפצעיו
הנרצחים על רקע מקום הפיגוע | צילום: באדיבות המצלמים

היום (רביעי) יובאו למנוחות נרצחי הפיגוע המחריד שנערך אמש בשעות הערב בעיר בני ברק וקיפד את חייהם של חמישה אזרחים. בבני ברק יובאו למנוחות הקדושים: אבישי דוד יחזקאל ויעקב ישראל שלום הי"ד.

הרב יחזקאל הי"ד, בן 29, הינו מלמד בתלמוד תורה "אור דוד", נשוי ואב לילדה בת שנתיים. התגורר ברחוב השניים בעיר ונרצח בעת שהסתובב ברחוב עם בתו התינוקת ע"מ להרדימה.

אחיו סיפר כי בזמן הפיגוע הם שוחחו בטלפון ואבישי צעק לו כי הוא שומע יריות, כעבור מספר שניות השתרר שקט בקו. הוא יובא למנוחות מביתו ברחוב השניים בשעה 9:30 לבית העלמין פוניבז בעיר.

הלוויה נוספת תיערך בבני ברק, של הקדוש יעקב ישראל שלום הי"ד, אב לחמישה ילדים. יעקב היה ברכבו בדרכו הביתה כאשר התרחש הפיגוע המחריד. המחבל הבחין ברכב המתקרב ושחרר צרור יריות לכיוונו של יעקב, כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו.

הלוויתו תיערך מבית אמו – אביו נפטר בשנה האחרונה כתוצאה מקורונה, ברחוב אברהם בן דוד בעיר, בשעה 11 בבוקר, לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה.

בפיגוע הקשה נרצחו שני עובדים זרים, תושבי אוקראינה – אלכסנדר ודמיטרי, שישבו מחוץ לחנות מכולת ברחוב השניים, עד שהגיע המחבל וביצע לעברם ירי מטווח אפס וגרם למותם.

מי שעצר את מסע ההרג ושילם על על כך בחייו, הוא השוטר אמיר חורי, תושב נוף הגליל. חורי הוזנק למקום יחד עם שוטר נוסף בעקבות דיווח על ירי באזור, בהגיעם למקום התפתח קרב יריות בין השוטרים למחבל.

כתוצאה מהיריות, המחבל חוסל במקום ונמנע המשך מסע הטבח. אמיר חורי פונה לבית החולים במצב אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים