שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הקואליציה מאבדת רוב – סילמן פרשה מהקואליציה
דרמה פוליטית
בהודעה שפרסמה סילמן היא אמרה: "אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך"
רה"מ נפתלי בנט במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

מממשת את האיום: יו"ר ועדת הבריאות ויו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן מימינה, הודיעה הבוקר כי היא פורשת מהמשך החברות בקואליציה. את הדיווח קיבל רה"מ בנט מהתקשורת הבוקר, בלשכתו אומרים כי מדובר בהלם.

קואליציית בנט-עבאס מאבדת כוח לאחר פרישת סילמן והיא יורדת ל-60 חברים בהצבעות, זאת לאחר שבהקמת הממשלה, ח"כ עמיחי שיקלי פרש מחברות בקואליציה.

כזכור, בדיון השבוע בוועדת הבריאות, אמרה סילמן כי היא לא תוכל לתת יד להכנסת חמץ לבתי חולים ואם הדבר יקרה, היא לא תוכל לתת יד להמשך כהונתו כשר.

בהודעה שפרסמה הבוקר סילמן, היא אומרת: "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".

"לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט. לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו בשל הערכים והמקום ממנו אני באה".

"אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך".

"הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי. ניתן להקים ממשלה אחרת כבר בכנסת הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כרגיל החוק לא נועד לאנשים מסויימים שמשתייכים לתפיסת העולם של הליכוד . יש חוק שקובע כי לא ניתן למנוע מאדם להכנס לבית חולים עם חמץ .
    כל עוד זה החוק יש לכבדו. ואם חבר כנסת רוצה לשנותו ייתכבד ויגיש הצעת חוק אחרת .
    סחיטה באיומים אינה דרך דמוקרטית .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים