שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הקואליציה מקימה ועדת משנה – מקלב דורש חוו"ד
נוגסים בסמכויות
כלפון יעמוד בראשות ועדת המשנה לזכאי חוק השבות וקשר עם התפוצות. ועדת המשנה מוקמת לאחר שהאופוזיציה לא הקימה את ועדת העליה, הקליטה והתפוצות
ח"כ אורי מקלב | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ יום טוב כלפון יעמוד בראשות ועדת המשנה לזכאי חוק השבות וקשר עם התפוצות. ועדת המשנה מוקמת לאחר שהאופוזיציה לא הקימה את ועדת העליה, הקליטה והתפוצות בכנסת.

ח"כ אורי מקלב דורש בעקבות כך בדיון הקמת ועדת העליה והקליטה חוות דעת משפטית מהיועץ המשפטי של הכנסת האם הקמת ועדת המשנה לא נוגסת בסמכויות ועדות אחרות בניגוד לתקנון הכנסת.

יו"ר הוועדה: "ועדת החוקה מופקדת על חוק השבות וחוקי היסוד של מדינת ישראל. בשעה גורלית זו, המשפיעה על חייהם של מאות אלפי זכאי חוק השבות ועל קהילות יהודיות רבות, עלינו לוודא שהכנסת מנהלת את תפקידה כגורם מפקח ומבקר. 'ובמקום שאין אנשים, השתדל להיות איש' (אבות ב', ה')".

"עד אשר תוקם ועדת העליה, הקליטה והתפוצות בכנסת, תמלא ועדת המשנה את התפקיד הדמוקרטי והציוני החשוב הזה, ואני בטוח שחבר הכנסת כלפון יטיב לעסוק במשימה. אני מקווה שאחד מחברי האופוזיציה החברים בוועדה יסכים להצטרף לוועדת המשנה ובכל מקרה נקפיד לשתף גם את חברי האופוזיציה בעבודת ועדת המשנה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים