שיתוף
תגובות
חדשות » הקונצנזוס היחיד של הממשלה היא מלחמה בדת היהודית
ח"כ אייכלר במתקפה
ח"כ ישראל אייכלר הציג במליאת הכנסת הצעת אי אמון בממשלה מטעם סיעת יהדות התורה. הוא תקף את הממשלה על כישלונה המוחלט ועל פגיעתה בכל תחומי הדת ובזהות היהודית
ח"כ ישראל אייכלר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בדרך כלל צריכים להביא עובדות ואסמכתאות כדי להוכיח דברים. במקרה שלנו אמר ח"כ ישראל אייכלר, ״אין אזרח במדינת ישראל שלא מכיר בכך שהממשלה הזו ושריה לא עושים כמעט שום דבר בנושאים השנויים במחלוקת ביניהם, שהרי מדובר בממשלת מרבה רגליים והם לא עושים דברים שלא מוצאים חן בעיני השני. הקונצנזוס היחידי בממשלה הזו הוא מלחמה ביהדות ובדת היהודית״.

בתחנה הצבאית הישראלית, לא הפלסטינית, דיברו על כך שאתמול בירושלים רקדו צעירים עם דגלים  וירקו על אנשים. מילה אחת לא נאמרה על העשרות ואולי מאות הפלסטינים שהתפרעו ועשו שם אינתיפאדה. זה מלמד, שלא יעזור לאנשי הציונות הדתית ש"נאמנים ומשרתים" ורוקדים עם דגלי המדינה. משום שברגע האמת, יגידו עליכם שאתם ירקתם.

ח"כ אייכלר סיפר: "הרב אלישיב הכהן, חתנו של הרב חיים דרוקמן, ששלח המון חיילים לצבא. לא אחד שאפשר להאשים אותו שהוא לא משרת את המדינה החילונית. ובכל זאת,  שהוא הלך לכותל המערבי בשבת, הוא נתקל בקבוצת שוטרים שראתה לפניה אדם דתי, לא חרדי, וזרקו אותו למעצר, בגלל שמשהו לא מצא חן בעיני השוטר. אותו ואת הבן שלו. הרעיבו אותו עד 12 בלילה, ולא נתנו לו לעשות הבדלה. כל זה בגלל שהוא איש דתי. 

ח"כ אייכלר התייחס לדבריו הנלוזים של שר האוצר: אביגדור ליברמן כינה את האברכים בטלנים שיושבים לשתות קפה בכוללים ומדפדפים בספרים לבטלה. אם החרדים האלו היו פקידי ממשלה שיושבים במשרדי הממשלה אחרי שהושתלו שם על ידי ליברמן ומפלגתו ושותים תה או וודקה כל היום, זה לא בטלה. אבל כשהם לומדים תורה, לימודי קודש, זו בטלה.

היחס של המשטר לדתיים וחרדיים הוא כל כך עוין, שאין פלא שכאשר מגיעים לנושא כמו מירון רואים את התוצאה שראינו. אלפי חרדים הובלו, מה שאף פעם לא עשו לערביי ישראל שנסעו בצורה מאורגנת למקום שקדוש להם. הובילו את החרדים במשך שעות ארוכות לתחנות ויסות בלי מים בלי חשמל, אנשים זקנים, נשים וטף, כשעליהם שומרים שוטרים חמושים. כבר דיברתי בשבוע שעבר על זה שלשוטרים יש מצלמות גוף, אבל הוא יכול לכבות אותן. וביקשתי שיבטלו את האפשרות שהוא יבטל את המצלמה, כדי שנוכל לדעת מה היה שם. איזו אכזריות לחפים מפשע.

"האשמים בכל זה הם המסיתים בממשלה. כשאיווט ליברמן מסית כנגד חרדים, הוא עושה את זה כדי לקבל עוד כמה קולות מזכאי חוק השבות שעלו ארצה. אבל זה משפיע על הקצינים, המפקדים והשוטרים, וזה מחלחל לשטח. 

"בימים אלו מחלקים מיליארדים לפלסטינים. כל החמישים מיליארד שמעבירים אליהם, לא מעבירים בגלל איזו הארה שהממשלה הזו קיבלה, אלא בגלל שהם תומכים בממשלה זאת. ברגע שהם לא יתמכו בממשלה, הם לא יקבלו כלום. רק כשהם משועבדים לקואליציה. זאת אומרת שהמדינה לא מכירה בזכותם של ערביי הנגב לחיות בכבוד, אלא משתמשת בהם. לעומת זאת, כאשר החרדים שוב יהיו בקואליציה, יקומו כל המשפטנים ויתקפו את החרדים שהם סחטנים. לממשלת השמאל מותר לתת, ולממשלת הימין אסור.

"בשבוע שעבר פורסם על פרופסור בכיר באוניברסיטה שלהרוג ערבי זה חמור פי שבע מלהרוג יהודי בחדרה או באלעד. זו התבטאות חמורה. הוא רצה להראות כמה הוא נאור ופרוגרסיבי. לא רק באוטובוסים חונקים את החרדיים, אלא גם בפיגועים – יותר חמור להרוג ערבי מאדם יהודי.

"אנחנו לא ניבהל בעזרת השם. אנחנו נישאר כאן. יש בירושלים, ציבור דתי וחרדי שהוא הרוב המוחץ של יהודי ירושלים. אנחנו נישאר פה, אבל הממשלה הזאת, בגלל העוינות הזאת, אין לה זכות קיום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים