שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » הקלטת השיחות הגיעה לאנדרואיד
סוף סוף
לאחר שאילצה את יצרניות הטלפונים החכמים להוסיף למכשיריהן את פיצ'ר הקלטת השיחות עצמאית, נראה כי סוף סוף השכילה גוגל לאפשר להקליט שיחות במכשירי אנדרואיד ללא צורך באפליקציות צד ג' • ההקלטות לא מתבצעות אוטומטית, אלא לפי בחירת המשתמש בכל שיחה

שוק מכשירי הסלולר החכמים חווה תחרות יום יומית בין החברות השונות המנסות לבוא ולהמציא את 'הדבר הבא', אך יש מי שעוד נמצאת הרבה מאחור ונדרשת למלא פערים.

אחד הפיצ'רים שענקית הטכנולוגיה הקוריאנית 'סמסונג' השיקה במכשיריה בשנים האחרונות היא היכולת להקליט שיחות בצורה אוטומטית תוך כדי שיחה מבלי צורך להשתמש באפליקציות צד ג'.

באופן תמוה, מי שהייתה בפיגור גדול אחריה, היא דווקא גוגל (Google) האמונה בין היתר על מערכת ההפעלה אנדרואיד, שלא טרחה לעדכן את האפשרות להקלטת שיחות במערכות ההפעלה שלה.

למרות שבתחילת 2018 דווח לראשונה כי גוגל עובדת על תמיכה בהקלטת שיחות ללא צורך באפליקציות צד שלישי –מסיבה כלשהיא, בגרסה 9 של המערכת שיצאה מאוחר יותר באותה שנה דווקא נחסמה היכולת להקלטת שיחות באמצעות אפליקציות, ללא שנוספה אפשרות כזו במערכת עצמה.

לפי הדיווח ב-Android Police גוגל הוסיפה עמוד בלחצן ה'שאלות והתשובות' של אפליקציית החייגן שלה הנוגע להקלטת שיחה. בעמוד צוין כי האפשרות אמורה להיות זמינה למשתמשים בעלי "מכשיר ומדינה נתמכים" – אם כי בשום מקום אין רשימה מסודרת של המכשירים והמדינות המדוברים.

עד עתה הייתה זמינה אופציית הקלטת השיחה של גוגל למכשירי Pixel ולמכשירים מסוימים המריצים את Android 9 ומעלה, כמו LG V60, Asus Zenfone 6, Oppo Find X2 Pro ומכשירי Android One כגון אלה של נוקיה ומכשירי שיאומי הסינים המיועדים לשוק האירופאי.

כעת, מדווחים משתמשי אנדרואיד בפורומים טכנולוגיים על כך שבימים האחרונים החלה גוגל לאפשר הקלטת שיחות בטלפונים מבוססי אנדרואיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים