שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הקפאת קצבאות שמשולמות למחבלים – נפלה
נדחה בטרומית
מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק להקפאת קצבאות שמשולמות לפעיל טרור ומשפחתו מקופת המדינה
תגיות:
מיקי זוהר | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק להקפאת קצבאות שמשולמות לפעיל טרור ומשפחתו מקופת המדינה של חבר הכנסת מכלוף מיקי זוהר. 50 תמכו מול 57 שהתנגדו.

החוק הציע להעניק לשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים את הסמכות להורות על הקפאת כל הקצבאות שמשולמות לפעילי טרור ולבני משפחותיהם מקופת המדינה, אם יוכח שהרשות הפלסטינית משלמת שכר בגין ביצוע מעשה הטרור שביצע פעיל הטרור. אם פעיל הטרור התחייב שלא להוסיף ולקבל כספים מהרשות הפלסטינית ניתן יהיה לחדש את הקצבאות שמשולמות מקופת המדינה. אם יוכח שהוא הפר את התחייבותו, יהיה השר רשאי לשוב ולהקפיא את כל הקצבאות. בנוסף, אם הורה של פעיל טרור הוכיח שהוא אינו נהנה מכספים שמשלמת הרשות הפלסטינית בזיקה לטרור, השר רשאי להורות שהקצבאות ישולמו.

ח"כ זוהר: "אתם עושים פה פעולה נגד מדינת ישראל ונגד ביטחון המדינה בעצם הצבעתכם נגד ההצעה הזו". השר מאיר כהן ענה בשם הממשלה: "גם אתה לא העלית את זה במשך כל השנים שהיית בקואליציה, והיית יו"ר הקואליציה, יכולת להעביר מה שרצית, כי אתה יודע שיש קושי גדול להעלות הצעות כלאה כהצעות פרטיות".

ח"כ מיקי זוהר הגיב לנפילת החוק: ״קואליציה הנשענת על תומכי טרור ונותנת להם לעשות ככל העולה על רוחם. זוהי באמת ממשלת השינוי – מממשלה לאומית בראשות נתניהו והליכוד לממשלה שמאלנית בראשות עבאס ורע"מ ממשלת שמאל על מלא״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים