שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הקדוש יהודה דימנטמן הי"ד הובא למנוחות
בצער וכאב
ההלוויה יצא מכיוון הישיבה בחומש לעבר הר המנוחות כאשר המלווים עצרו במקום הפיגוע להמשך מסע ההספדים. ח"כ אורית סטרוק הגיעה למאחז החדש כדי לחזק את חבריו
אחיו של יהודה דימנטמן מספיד | צילום: צילום מסך

בצער ובכאב ליוו הבוקר מאות חברים ובני משפחה את הקדוש יהודה דימנטמן הי"ד בדרכו האחרונה לעבר הר המנוחות. מסע ההלוויה יצא מכיוון הישיבה בחומש לעבר הר המנוחות כאשר המלווים עצרו במקום הפיגוע להמשך מסע ההספדים.

במסע ההלוויה השתתפו חברי כנסת, שרים ואישי ציבור. צעקות נשמעו בעת שח"כ ניר ברקת הספיד וסיפר על מסע ביקורו בארצות הברית. המלווים צעקו לעברו "שזה לא זמן לפוליטיקה עכשיו". כמו"כ ספד ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כאשר באמצע דבריו נשמעו צעקות "נקמה".

אחיו של יהודה הי"ד שלומי ספד לאחיו בהלוויה: "דמו של יהודה יתן לנו כוחות להמשיך במפעל שאבא ואמא הקימו, 12 אחים אנחנו, באחדות, באהבה ובשמחה. יהודה למד ולימד וחיזק את החבר'ה. ואנחנו לא נישבר ולא ניכנע. אנחנו המשפחה יודעים שזה לא לחינם. קורא לראש הממשלה – חדש את היישוב בחומש, ולא רק את הישיבה".

"קורא לראש הממשלה נפתלי בנט, שחלק מאיתנו אפילו הצביעו לו, חזור בתשובה, ומי יודע אם לעת הזו הגעת למלכות?. חדש את הישוב בחומש ולא רק את הישיבה. הערבים פה באזור צוהלים ושמחים לראות איך אנחנו מושפלים ע"י בג"צ".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ספד ליהודה דימנטמן כאשר באמצע דבריו הוא פרץ בבכי: "את יהודה שלחו להורות לכולנו מה שלא הצלחנו עד היום, לחזור לחומש. להגדיל את הישיבה. זה מה שבעזרת השם יקרה. סליחה, אתיה ודוד, המשפחה, שלא עשינו מספיק. שלא עשינו לפני"

ח"כ אופיר כץ ספד: "בוקר קשה שבו נקבר יהודה דימנטמן ז״ל, שנרצח רק בשל היותו יהודי. מאמין ומקווה שכוחות הביטחון ישימו ידם על המחבלים הארורים במהרה. יחד עם אזרחי ישראל משתתף בצער המשפחה, ומאחל רפואה שלמה לפצועים. עוד תזכורת כואבת לאלו ששכחו על מי יורים פה, את מי רוצחים פה ומי פה סופג טרור קשה ואכזרי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים