שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » הרבי גילה איך אביו רצה להגיע למירון
מקריית יואל לרבי שמעון
האדמו"ר מסאטמאר אמר במהלך סעודת ראש חודש לעסקני החסידות כי הוא רוצה להגיע למירון עוד לפני שיבצעו שינויים במתחם ציון הרשב"י • ביקור של כמה ימים בלי החסידים
ראש חודש ניסן במירון | צילום: שלומי טריכטר

כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א אמר אתמול כי הוא מקווה לנסוע למירון "עוד בטרם יחוללו שם שינויים". זאת על רקע קריאותיהם של גורמים שונים להפקיע את השטחים של מתחם ציון הרשב"י עקב האסון הקשה שהתרחש במהלך מעמד ההדלקה של חסידות תולדות אהרן בל"ג בעומר האחרון, בו נהרגו 45 אנשים.

את הדברים אמר הרבי שליט"א בעת סעודת ראש חודש סיון בקריית יואל מונרו שנערך לעסקני הקהילה הפועלים לטובת מוסדות 'יטב לב' של החסידות. "אני רוצה לנסוע למספר ימים. לבד באופן פרטי. ללא ליווי של קהל חסידים", התבטא הרבי.

כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר | צילום: *סעיף 27א

במהלך דבריו הכואבים פרץ האדמו"ר בבכי ואמר: "אוחז בי אימה ופחד כשאני רק חושב על לצעוד במתחם הקבר ולהתפלל על ציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי".

הרבי המשיך וגילה את זיכרונותיו מבית אביו בעל ה'ברך משה' מסאטמאר זצ"ל. "אני זוכר את ההשתוקקות העצומה שהייתה לאבי לגבי הנסיעה לאתרא קדישא מירון. אני זוכר שהוא היה אומר לי 'הלוואי והייתי יכול להתארגן ולצאת בשקט למירון, אני עם ה'הויז בחור' לבד'", סיים האדמו"ר את דבריו חוצבי הלהבות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים