שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרב אלישיב הכהן הותקף בשבת בידי שוטרים
לעיני בני משפחתו
שוטרים תקפו בעיר העתיקה בירושלים את הרב אלישיב הכהן, לאחר שהרב מחה בפניהם על כך שחסמו את דרכו לכותל המערבי. הרב הותקף לעיני ילדיו ובני משפחתו
משמאל הרב הכהן | צילום: דובר צה"ל

הרב אלישיב הכהן, נשיא ישיבת חדרה, חתנו של הרב דרוקמן ובנו של הרב ידיעה הכהן זצ"ל הותקף השבת בידי שוטרים, בדרכו לכותל המערבי, בסמוך לשער יפו בירושלים ונעצר.

הרב אשר עשה את דרכו לכותל המערבי יחד עם בני משפחתו, נחסם בידי שוטרים בכניסה לעיר העתיקה, אשר אסרו על הרב ובני המשפחה לעבור בדרך הקצרה אל הכותל המערבי. הרב מחה בפניהם על כך שערבים, תיירים ומי שאינו עם סממנים דתיים עובר במקום, בעוד שאת בני המשפחה חוסמים. בתגובה קפצו על הרב שוטרים, הכו אותו ועצרו אותו. בנו שמחה על המעצר הותקף אף הוא ע"י השוטרים ונעצר גם.

בתו של הרב, זמרת הכהן, אשר נכחה באירוע סיפרה "הגענו לעיר העתיקה, כל המשפחה, ילדים, נשים וכולם, הינו בדרך לכותל. בשלב מסויים, שוטרים חסמו אותנו, ולא נתנו לנו לעבור בדרך הקצרה לכותל, תוך שהם נותנים להרבה אחרים לעבור – תיירים, ערבים וחילונים, כל מי שלא עם בגדי שבת ולא עם חזות דתית. אבא מחה בפניהם בצורה מוכבדת, על כך שהם מפלים אותנו מאחרים. בשלב מסויים קפצו עליו מספר שוטרים, הפילו אותו על הריצפה, בעטו בו, נתנו לו בוקסים לבטן וגם לראש, אחד מהם ממש חנק אותו".

"כל המשפחה מחתה בפניהם, אמרנו להם הוא לא עשה לכם כלום, אבא אמר להם אני קצין במילואים איך אתם עושים לי ככה, אף אחד מאיתנו ולא אבא לא השתמשנו בכח כנגדם, רק ביקשנו ונסינו שיפסיקו. מחינו בפניהם למה אתם עושים לו ככה, בשלב מסויים הם קפצו גם על אחי והפילו אותו על הריצפה, הם חנקו גם אותו, הוא בקושי נשם, ותקפו אותו בבוקסים ובעיטות. השוטרים גם סרבו להזדהות. את אח שלי הכניסו לניידת, ואת אבא הם לקחו לתחנה ובדרך גם הרביצו לו. זאת פשוט בושה, השוטרים התנהגו בעבריינות. ממש בריונים, הרביצו בלי לדעת למה. לא יאמן", הוסיפה הבת.

חה"כ אורית סטרוק תקפה את ההתנהלות השוטרים "אין ספק שמשטרת ירושלים איבדה את הבלמים במעצר האלים הזה, ואיבדה גם את שיקול הדעת הסביר בהחלטה למנוע מעבר יהודים בעלי חזות דתית בדרך לכותל. אני מצפה ממפקד המחוז להיכנס אישית לאירוע באופן מיידי, לשחרר את הרב ואת בנו תוך בקשת סליחה, ולהשעות את השוטרים האלימים עד לסיום חקירת מח"ש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים