שיתוף
תגובות
יהדות » נפטר רב העיר גבעת שמואל זצוק"ל
ברוך דיין האמת
הרב הראשי הרב יצחק יוסף ספד: "הרב עמד על משמר הרבנות והכשרות בגבעת שמואל במשך עשרות בשנים תוך שהוא עומד ומרביץ תורה ויראה"
הרב אלעזר אלבז זצ"ל | צילום: צילום מסך מערוץ היוטיוב amospo po

נצחו אראלים את המצוקים: העיר גבעת שמואל והציבור הדתי בישראל אבלים בהישמע הבשורה על פטירתו של רב העיר, הרב אלעזר אלבז זצוק"ל. הלוויתו תצא בשעה 16:00 מביתו רחוב מתתיהו 23 בני ברק לבית החיים פוניבז'.

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף: "קבלתי בצער רב, את הידיעה על הסתלקותו של ידידנו הרב הגאון הרב אלעזר אלבז זצ״ל רב העיר גבעת שמואל, הרב עמד על משמר הרבנות והכשרות בגבעת שמואל במשך עשרות בשנים תוך שהוא עומד ומרביץ תורה ויראה וקירב את ישראל לאביהם שבשמים ודמותו הקרינה תורה ויראה על כלל תושבי העיר גבעת שמואל, עולם הרבנות יחסר בהליכתו. תנחומי למשפחתו ויה״ר שיבולע המוות לנצח ומחה ה׳ דמעה מעל כל פנים".

שר הדתות מתן כהנא: "הצטערתי לשמוע על מותו של הרב אלעזר אלבז זצ"ל, רבה של גבעת שמואל. תנחומי למשפחתו, תלמידיו, תושבי העיר ומוקיריו. "מִן הַשָּׁמַיִם תְּנוּחָמוּ".

ח"כ מיכל וולדיגר תושבת העיר: "ברוך דיין האמת. צער רב לקבל את הבשורה הקשה על פטירתו של רב העיר גבעת שמואל, הרב אלעזר אלבז זצ"ל. הרב בשנות פעילותו הרבות קירב רחוקים ופעל להגדלת קרנה של התורה בעיר. יהי זכרו ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים