שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרב גדעון פרל זצ"ל נפטר במיתת נשיקה
מייסד אלון שבות
הקים את בית הדין לענייני ממונות בגוש עציון, אב בית דין ודיין בבית דיין לגיור, מורה ומחנך שזכה להעמיד דורות רבים של תלמידים
הרב גדעון פרל | צילום: צילום מסך מערוץ היוטיוב משפחת מאור

תושבי גוש עציון ורבבות המתיישבים קיבלו בצער רב את הבשורה על פטירתו של הרב גדעון פרל זצ"ל בגיל 80 לחייו. היה ממייסדי היישוב אלון שבות והיה לרב היישוב במשך עשרות שנים, הקים את בית הדין לענייני ממונות בגוש עציון, אב בית דין ודיין בבית דיין לגיור, מורה ומחנך שזכה להעמיד דורות רבים של תלמידים.

שר הדתות מתן כהנא: "ברוך דיין האמת: הצטערתי לשמוע על מותו של הרב גדעון פרל זצ"ל. הרב היה מסמלי ההתיישבות בגוש עציון וקיבל כל יהודי בסבר פנים יפות. יהי זכרו ברוך".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר סיעת הציונות הדתית ספד: "ברוך דיין האמת. מבכים בצער רב את לכתו של הרב גדעון פרל זצ"ל, מרבני המפלגה במשך שנים רבות. תלמיד חכם עצום, אוהב העם והארץ, איש חינוך, מנהיג, מקבץ נדחי ישראל בפעילותו למען הגיור הממלכתי. תנחומים למשפחה האבלה ולתושבי גוש עציון. בבניין ירושלים ננוחם".

ח"כ אורית סטרוק: "ברוך דיין האמת. הרב גדעון פרל הלך מאתנו, במיתת נשיקה השמורה לצדיקים. גדול בתורה, גדול בהנהגת הציבור עליו הופקד, אוהב עם ישראל וארץ ישראל, מורה דרך ישר דרך. יהי זכרו ברוך. תהא הנהגתו הישרה והאמיצה נר לרגלינו".

ח"כ יום טוב כלפון: "הצטערתי מאוד לשמוע על פטירתו של הרב גדעון פרל זצ״ל. הכרתי אותו כשהייתי חתן צעיר, איש נעים הליכות ומסביר פנים. גדול בתורה שהיה ממייסדי ההתיישבות בגוש עציון. גם קירב לבבות לתורה הקדושה וגם בנה את ארץ ישראל. יהי זכרו ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים