שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרב דב ליאור פרסם תמיכה ברה"ר לאו
נוכח המתקפה
כאמור, הרב ליאור פרסם היום דברי תמיכה נחרצים ברב הראשי הרב דוד לאו: "מביע תמיכתי על עמידתו האיתנה של הרב דוד לאו שליט"א שהתנגד לפיטוריו של ראש מערך הגיור"
הרב דב ליאור | צילום: צילמסך

אחד מבכירי רבני הציונות הדתית הרב דב ליאור פרסם היום (ה') תמיכה ברב הראשי הרב דוד לאו המתנגד לרפורמת הגיור של השר מתן כהנא, לפיה רבני ערים יוכלו לבצע הליכי גיור.

דבריו של הרב ליאור שליט"א פורסמו בעקבות ההתקפות שסופג הגר"ד לאו מחברי הקואליציה שקוראים להדחתו, לאחר שהבהיר כי אם ראש מערך הגיור יפוטר, הוא לא יאשר תעודות הגיור.

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו שר האוצר אביגדור ליברמן איים על הגר"ד לאו במכתב ששלח לו; "זו התנהגות שאיננה הולמת את מעמדו של הרב הראשי והיא עלולה להגיע לכדי נקיטת הליכים לסיום כהונתו".

בנוסף לאמור, אמש התפרץ עימות חריף במליאה ח"כ ח"כ יוליה מלינובסקי פנתה במהלך נאומה במליאה לשר כהנא וקראה לפתוח בהליך הדחתו של הרב הרשל"צ הרב דוד לאו: "אני דורשת להתחיל הליך הדחה שלו – זה לא ייתכן דבר כזה, שכל אחד ידע את מקומו", הוסיפה.

כאמור, הרב ליאור פרסם היום דברי תמיכה נחרצים ברב הראשי הרב דוד לאו: "מביע תמיכתי על עמידתו האיתנה של הרב דוד לאו שליט"א שהתנגד לפיטוריו של ראש מערך הגיור".

הרב ליאור מסר: "זאת התנכלות לקדושתה של ישראל וקדושת המחנה. צריכים לעמוד בתוקף". הרב ליאור הוסיף והביע בסיום דבריו תקווה והתפלל "הקב"ה יסכל את עצתם של כל אלה שרוצים לפגוע בצביונה היהודי של מדינת ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "השר כהנא מפלג את הציבור, פוגע במסורת היהודית וחמור מכך מוביל לקיטוב ושסע בחברה הישראלית. זאת לא רפורמה שתקדם אותנו, אלא מדיניות חשוכה שעטופה בסיסמאות נבובות, נגד ההלכה המסורה לנו מדורי דורות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים