שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרב הראשי לא הורשה למסור שיעור בחומש
קו אדום
הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ביקש בשבוע שעבר להעביר שיעור לתלמידי ישיבת חומש, אבל כניסתו סורבה על ידי צה"ל
הרב דוד לאו | צילום: עודד בן משה

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ביקש בשבוע שעבר להעביר שיעור לתלמידי ישיבת חומש, אבל כניסתו סורבה על ידי צה"ל. יצויין כי לתלמידי הישיבה ורבניה צה"ל כן מאפשר להגיע לחומש. כך דיווחה אמש כרמל דנגור.

יו"ר הציונות ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה לשר הביטחון גנץ: "מדובר בחוצפה שאין כדוגמתה. האם היה עולה על הדעת לא לאשר לנשיא המדינה להיכנס לישיבת חומש לו היה חפץ בכך?! מדובר בפגיעה קשה בכבודו של הרב הראשי ובכבודה של הרבנות הראשית ובחציית קו אדום נוסף בהתעמרותכם בישיבת חומש".

"מניעת כניסתו של הרב הראשי מצטרפת לשורה של החמרות והפרעות מהעת האחרונה לפעילותה של הישיבה במקום. כך, למשל, הדרישה החדשה להצגת תעודת זהות של תלמידי הישיבה ורבניה ביציאה משבי שומרון".

רבות כבר נכתב ונאמר על האיוולת שבפגיעה בישיבה לאחר הפיגוע הקשה בו נרצח תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד, חלף חיזוקה כמתבקש על רקע פיגוע נורא כזה ועל רקע מטרתם של המרצחים לפגוע בישיבה. אבקשך להורות לאלוף לאפשר את כניסתו של הרב הראשי לישיבה באופן מידי ולהפסיק את הניסיונות החוזרים ונשנים להצר את צעדי הישיבה ולהפריע לנוכחות יהודית המתקיימת במקום זה חמש עשרה שנה ברציפות".

מישיבת חומש נמסר בתגובה למניעת כניסתו של הרב הראשי הרב דוד לאו לחומש: "מאז הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד לפני חודשיים וחצי, ממשלת ישראל מחכה לשעת כושר להרוס את ישיבת חומש. גלי התמיכה האדירים לה זוכה הישיבה מונעים את ההרס".

"מניעת הגעתו של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו לישיבה, היא עוד נסיון לפגוע בישיבה כדי להכשיר את הקרקע להרס הישיבה, להעניק פרס לטרור ולהשלים את פעולת הרוצחים של יהודה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים