שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » הרב הראשי על מכון הבינני – "להבין את תורת ה'"
במפגש מיוחד
פגישה מיוחדת נערכה בלשכתו של הרב דוד לאו, במהלכה הציג מנהל מכון 'הבינני' ודיין בית ההוראה "הוראה ומשפט" את שיטת הלימוד המיוחדת של המכון
הרב לאו ומכון הבינני | צילום: באדיבות המצלם

פגישה מיוחדת נערכה אמש (שני) בלשכתו של הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו, במהלכה הציג הרב יצחק שלמה קרביצקי מנהל מכון 'הבינני' ודיין בית ההוראה "הוראה ומשפט" רחובות את שיטת הלימוד המיוחדת של המכון ואת תכניות הלימוד השונות.

בפגישה השתתף גם הרב שלמה סוויסה, מרבני מכון הבינני ואב בית דין "ואלה המשפטים" חדרה, שיחד עם הרב קרביצקי הציג לרב לאו דוגמאות של שיעורי דף היומי שהמכון מוציא מידי יום בחינם לאלפי אנשים וכן את חוברות הלימוד שמוציא המכון.

הרב לאו התרשם מאוד מחוברות הלימוד שמלוות במצגות מאירות עיניים בשילוב אנימציה שמסייעות ללומד להבין את החומר בצורה הטובה ביותר, בנושאים שחשובים לכל יהודי כמו: שבת, כשרות וכו'.

'הבינני – המכון הגבוה ללימודי הוראה ורבנות' מעביר קורסי לימוד ברמה גבוהה, תוך שימוש במצגות מאירות עיניים להעברת החומר העיוני בצורה קלה המתאימה לכל אדם. בנוסף, מאז תחילת סבב לימוד הדף היומי הנוכחי מפרסם המכון בכל יום סרטון של שיעור על הדף היומי בליווי חומרי העזר והמצגות. סרטוני הדף היומי הגיעו לעשרות אלפי צפיות ובמכון "הבינני" מתכוננים לקראת התחלת הלימוד במסכת הבאה בדף היומי – מסכת יבמות, בה שיטת הלימוד הייחודית של המכון תסייע לעשרות אלפים בארץ ובעולם להבין את הדף היומי.

הרב דוד לאו סיכם את הפגישה בהתפעלות גדולה "ראיתי גם את הסרטונים הממחישים בצורה טובה את לימוד הש"ס ומאפשרים לאנשים שלומדים לסכם לעצמם ולדעת מה הם למדו, וגם את הקורס של בשר וחלב והקורס של המקוואות. אני פשוט מתפעל! אין ספק שמי שילמד בדרך הזו – יצא עם הלכה ברורה ועם גמרא ברורה. הסדר הוא דבר חשוב ומשמעותי. הבינני – להבין את תורת ה'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים