שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרב חיים דרוקמן אושפז בבית החולים
מנהיג הציונות הדתית
הרב בן ה-88, ממנהיגי הציבור הדתי-לאומי ומפלגת הציונות הדתית, נלקח לבית החולים, בעקבות אי ספיקת לב, שנגרמה ככל הנראה מקוצר נשימה וחולשה כללית
הרב חיים דרוקמן | צילום: Shuki, ויקיפדיה

הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציבור הדתי-לאומי הנחשב לסמכות רוחנית של מפלגת הציונות הדתית, אושפז אתמול (רביעי) בבית החולים בעקבות אי ספיקת לב. מלשכתו של הרב בן ה-88 נמסר כי לאחר טיפול ראשוני שקיבל הוא מרגיש טוב יותר.

בהודעה שנשלחה לצוות הישיבה באור עציון, הישיבה בה הוא עומד בראשה נכתב: "לצערנו, מורנו הרב לא חש בטוב ובעצת רופאיו, ישהה בבית החולים ולא יגיע לתפילה בישיבה. התפילה החגיגית תתקיים בעז"ה בעוצמה ברוב עם בהתאם להנחיות ובשמחה".

מקורביו מסרו כי "מורנו ורבנו מרגיש טוב יותר הבוקר בעקבות הטיפול הראשוני שקיבל אתמול ובמהלך הלילה להורדת גודש הנוזלים שהצטברו בריאות. הנשימה והדיבור טובים הרבה יותר בעזרת השם".

עוד נמסר כי "המידע הרפואי המדויק של מצבו של הרב יתברר בימים הקרובים בעזרת השם בסדרת בדיקות. האבחנה הראשונית מראה שהבעיה שגרמה למצב היא אי-ספיקת לב. נהיה חכמים יותר בעזרת השם בימים הקרובים".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר‏: "ביום הזה כולנו מתפללים לרפואתו של מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן, שמסכת חייו שזורה בתקומת עם ישראל ומדינת ישראל. בתוך כל חולי ישראל"

בבחירות האחרונות הודיע דרוקמן, המכהן כראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, כי הוא תומך ברשימתו של סמוטריץ' לכנסת: "יש צורך להרים את דגל הציונות הדתתי ברמה. מן הראוי שתהיה רשימה גדולה של חברי ציונות הדתית בכנסת ובממשלה".

משפחתו של הרב מבקשת להתפלל להחלמת הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים