שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » הרב פינטו מלמד על הדרך לנצח את הקורונה
בשיעור מיוחד
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מלמד על הדרך לנצח את נגיף הקורונה: "להרבות עוד תורה והקמת בתי מדרשות בעולם"
הרב פינטו | צילום: באדיבות המצלם
הרב פינטו בשיעור |

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מלמד על הדרך לנצח את נגיף הקורונה: "להרבות עוד תורה והקמת בתי מדרשות בעולם", כשהוא מכריז על פתיחתם של עוד בתי מדרשות של "שובה ישראל", בלוס אנג'לס, מיאמי, פריס וסן פרנצסיקו.

"מי יכל להאמין שבעולם של היום שבונים בהם חלליות לירח ודברים עצומים נגיף קטן והעולם כולו נסגר ולא מוצאים תרופה בכדי למגר את המגיפה" כך אמר ראב"ד מרוקו, בשיעור בו בישר על הקמה של עוד בתי מדרש המצטרפים לעשרות בתי המדרש של שובה ישראל בכל העולם.

בדבריו אמר הרב פינטו: "בשבח והודיה לה' אנו שמחים בכל בית מדרש שנפתח וב"ה בלוס אנג'לס תפתח עוד ישיבה של הקהילה הקדושה "שובה ישראל" , וב"ה יש לנו ישיבות בכל רחבי העולם, בראשון לציון, נס ציונה, אשדוד, תל אביב, רמת גן, נתניה, לוד, אילת, פריס יש לנו שני בתי מדרש אחד שנפתח לאחרונה, לאס וגס, ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי יש עוד בית מדרש חדש נוסף שנפתח לאחרונה, קווינס, ברוקלין, קזבלנקה, ירושלים, בית שמש, אשקלון, בת ים, סן פרנסיסקו. "כן ירבה וכן יפרוץ" כאשר כל בית מדרש כזה הוא הדרך שבה ישכון אור, ההנהגות והתורות של "שובה ישראל".

"על כולנו להתכונן לראש השנה הקרוב שהוא ראש השנה לא פשוט, העולם עובר דברים לא פשוטים וחכם עיניו בראשו מבין שהמצב אינו דבר רגעי שחולף אלא זהו מצב מתמשך. בזמנים עברו מלאך המוות היה מביא דבר לא טוב והולך אך בימינו נראה כי לא כך הם הדברים אלא דבר גורר דבר. ועלינו לסלקו במהירות על ידי תורה, יראת שמיים ,עבודה ודביקות בה', אהבת ישראל".

"צריכים זהירות גדולה לא לדבר לשון הרע בימינו כולם חובשים מסיכה מכוון שהיה הרבה לשון הרע אז הקב"ה סגר את הפיות . מי יכל להאמין שבעולם של היום שבונים בהם חלליות לירח ודברים עצומים נגיף קטן והעולם כולו נסגר ולא מוצאים תרופה בכדי למגר את המגיפה. דומה הדבר לטיטוס שהתגרה בקב"ה ואמר "כוחו של אלוקי היהודים במים אם באמת גיבור הוא יעלה ליבשה ויעשה בי מלחמה".

יצאה בת קול ואמרה: "רשע בן רשע בריה קטנה יש לי בעולמי ויתוש שמה עלה ליבשה ועשה עמה מלחמה". ובאחד הימים נכנס יתוש דרך חוטמו ולא הניח לו שבע שנים לא ביום ולא בלילה עד שהרג אותו וכשמת מין העולם מצאו במוחו של טיטוס יתוש בגודל ציפור דרור שמשקלה שני סלעים." אמר הרב שקרא לחזק את הקמת בתי המדרשות והרחבתם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים