שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » הרגלים בטיפוח הפנים שחייבים לשנות!
לא הכל מתאים
כוהנת הטיפוח אלונה שכטר, מציינות שבעה הרגלי טיפוח שגויים נפוצים שכדאי לשנות עוד היום
קרם פנים - עור | צילום: EKATERINA SOLODILOVA, שאטרסטוק

לכל אישה הרגלי טיפוח שהיא מקיימת שנים רבות ואינה מוותרת עליהם. על אף שהמחויבות וההתמדה ראויים לשבת, בעידן הטכנולוגי של היום ומוצרי קוסמטיקה המתקדמים, לא כל הרגל יופי שהיה אולי נכון לפני עשורים, מתאים כעת. עם שפע המוצרים בשוק, האחריות היא שלנו לשאול שאלות, לבקר הרגלים ישנים ולדאוג ששגרת הטיפוח שלנו, מתאימה בדיוק לעור, לשיער, לגוף וגם לאורח החיים שלנו.

כוהנת הטיפוח אלונה שכטר, בעלת מותג טיפוח מבוסס צמחי מרפא ומינרלים מים המלח ואולגה פילוננקו, מדריכה בכירה בחברת הקוסמטיקה הישראלית- בינלאומית מעבדות GIGI, מציינות שבעה הרגלי טיפוח שגויים נפוצים שכדאי לשנות עוד היום!

הרגל ראשון: המחשבה שיש לנו סוג עור קבוע!

כולנו מכירות את החלוקה לעור פנים רגיל, מעורב, שמן או יבש. בניגוד למחשבה שכל אחד ואחת מאיתנו נולד עם סוג עור פנים קבוע, האמת היא שעור הפנים שלנו משתנה כל הזמן בהתאם לגיל, מזג האוויר ושינויים הורמונליים שהגוף עובר. היום עם שפע של מוצרים קוסמטיים מתקדמים, חלוקת מוצרי הקוסמטיקה שאת צריכה לפי סוג עור פנים, אינה תמיד נכונה שכן סוג העור שלך משתנה.

הרגל שני: שטיפת הפנים במים קרים.

וודאי שמעת כי שטיפת הפנים במים קרים מעולה לכיווץ הנקבוביות. הרשת מלאה בשלל המלצות המעודדות לשטוף את הפנים במים קרים. חלקן אפילו מוסיפות המלצה לשילוב קוביות קרח (!) במי השטיפה של הפנים בבוקר. חשוב לדעת, שטיפת הפנים במים קרים אינה מתאימה לכל סוג עור! למעשה, אם עורך עדין ורגיש – מומלץ לשטוף את הפנים במים חמימים, כדי לא ליצור כוויות קור או טראומה בעור המבוטאת באדמומיות שאינה יורדת.

הרגל שלישי: שימוש במוצרי פנים מבוססי אלכוהול

נכון, אלכוהול מחטא ומנקה, אבל כל עוד לא מדובר בפצע שיש לחטא, הנחת אלכוהול על הפנים עלולה לגרום לכוויות, צלקות ויובש קיצוני בעור. חפשי מוצרים קוסמטיים המבצעים פעולת ניקוי וחיטוי יסודית מבלי להכיל אלכוהול.

הרגל רביעי: לא לשנות מינוני קרם לחות בקיץ ובחורף

נכון שאת נוטה לשים יותר קרם לחות בחורף מאשר בקיץ? זו טעות! האמת היא שהעורנו זקוק לאותה מידה בדיוק של לחות, גם כשחם בחוץ וגם כשקר. בעונת הקיץ – אל תתני לתחושת הזיעה והלחות לשבש את מינון הלחות שהעור זקוק לו – מרחי קרם לחות ואל תוותרי עליו. בחורף – כשקר ויבש, עודף קרם לחות לא יפתור את בעיית היובש אלא דווקא פתרונות הזנה אינטנסיביים יותר כמו סרום לפנים יעזרו להזין את העור. השתמשי במוצר הנכון, למטרה לשמו הוא מיועד והקפידי על מינונים.

הרגל חמישי: ייבוש קיצוני של האקנה הוא לא הפתרון הנכון!

הלכת לרופא וקיבלת משחה או כדורים אשר תפקידם לייבש את פצעוני האקנה? שימי לב שאת לא גורמת נזק לשאר חלקי הפנים והגוף שאינם נגועים באקנה. ייבוש קיצוני יחסל את האקנה, אך עלול להותיר בעור חטטים וסימנים חיצוניים רבים שיהיה קשה להיפטר מהם, כמו כן יכולות להיות גם בעיות פנימיות רבות. ייבוש פצע האקנה חייב להיות הדרגתי ולכן סבלנות פה משתלמת – הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד על ניקון הפנים באמצעות סבון חיטוי שאינו מייבש את העור וגם להקפיד על סביבת הפנים ולהחליף מצעים ומגבות בתדירות גבוהה מהרגיל.

הרגל שישי: לחשוב ששימוש רב במקדם הגנה גורם לחוסר בויטמין D 

מקדם ההגנה מיוצר במטרה לחסום את קרני הUV הפוגעות בעור, אך הוא אינו חוסם את הוויטמין D  המתקבל מהשמש. מחסור בוויטמין Dהוא תוצאה של אי חשיפה לשמש ולא מכמות השימוש בקרם ההגנה.

כדי להקל על תהליך הטיפול במקרים רבים תבצע הקוסמטיקאית טיפול לחות קליל וניקיון באמצעות חומרים על בסיס טבעי או לחילופין תבצע טיפול קוסמטי מלא חמצן, כדי למלא את עור הפנים "בסם החיים" ולהאיר את הפנים כאילו לא היו תופעות הורמונאליות. טיפול חמצן עוזר לעור לקבל חמצן חדש וטהור, ממש כמו מכונת הנשמה לעור הפנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים