שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » 51% סבורים שהממשלה אחראית למצב התחלואה
אי אמון
האם יש צורך בסגר? 46% ענו שלא צריך להטיל סגר, זאת לעומת 40% שסבורים שיש צורך בסגר. 14% השיבו כי הם לא יודעים.
נפתלי בנט ובנימין נתניהו | צילום: אתר הכנסת

סקר שנערך ע"י מכון "מדגם" בראשות מנו גבע עבור חדשות 12 העלה כי 54% מהנשאלים סבורים שהתפקוד של הממשלה בטיפול במשבר הקורונה הנוכחי הוא "בסך הכל רע" – 23% מהם סבורים שהטיפול הוא "רע מאוד" ו-31% מהם השיבו שהטיפול הוא "די רע". לעומת זאת, 37% סבורים שהטיפול במשבר הוא בסך הכל טוב – 31% סבורים שהוא "די טוב" ו-6% שהוא "טוב מאוד".

70% מהנשאלים שהגדירו את עצמם ימין סבורים שהטיפול במשבר הוא "בסך הכל רע" ורק 24% שהוא "בסך הכל טוב". לעומתם, 55% שהגדירו את עצמם מרכז-שמאל סבורים שהטיפול הוא "בסך הכל טוב" לעומת 34% שסבורים שהוא "בסך הכל רע".

האם לאור מצב התחלואה מקורונה צריך או לא צריך לדעתך להטיל סגר לבלימת המגפה? 46% ענו שלא צריך להטיל סגר, זאת לעומת 40% שסבורים שיש צורך בסגר. 14% השיבו כי הם לא יודעים. עוד נשאלו: במידה ויוחלט על הטלת סגר, האם הציבור יציית להנחיות הממשלה? 78% השיבו שכן, 11% שלא ו-11% לא יודעים.

51% סבורים שהמדיניות של "חיים לצד הקורונה" של הממשלה הנוכחית הביאה למצב הזה של התחלואה במידה רבה ואף רבה מאוד, ואילו 44% חושבים שמדיניות זו הביאה למצב התחלואה הקיים במידה מועטה או כלל לא הביאה לכך.

האם אתם מתכוונים לטוס בקרוב לחו"ל או לא גם במחיר של בידוד? ל-73% לא הייתה כלל כוונה לטוס לחו"ל, 15% אמרו שהם התכוונו והחליטו לוותר, 6% עדיין מהססים ו-4% עדיין מתכוונים לטוס לחו"ל. 2% לא יודעים.

האם החתסנת כנגד קורונה? 84% העידו שהתחסנו בשתי מנות, 14% לא התחסנו ו-2% השיבו שהתחסנו רק במנה הראשונה. בקרב בני 60 ומעלה ששאלנו אם התחסנו במנה השלישית, 49% השיבו שכרגע רק קבעו תור, 21% כבר התחסנו ו-21% עדיין מתלבטים אם להתחסן. 4% מהם לא מתכוונים להתחסן במנה השלישית ו-4% נוספים העידו שלא התחסנו בשתי המנות. 1% לא יודעים אם יתחסנו.

בנוסף, נשאלו בני 18 עד 60 האם יילכו להתחסן במנה שלישית נגד קורונה אם יוצע להם? 64% השיבו שיילכו – לעומת 10% בלבד שלא יילכו. 18% השיבו שלא התחסנו עד כה בשתי המנות הקודמות.

כיצד אתה מעריך את תפקודו של נפתלי בנט במהלך משבר הקורונה? ראש הממשלה נפתלי בנט קיבל את הציון 4.88 מתוך 10. ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, קיבל ציון גבוה יותר: 6.36 בממוצע מתוך 10.

מי לדעתם מנהל טוב יותר את משבר הקורונה? 44% השיבו שראש הממשלה לשעבר נתניהו, 23% סבורים שראש הממשלה המכהן בנט מנהל טוב יותר את המשבר ו-15% מהנשאלים סבורים שאין הבדל ביניהם בניהול משבר הקורונה. 11% השיבו אף אחד מהם ו-7% לא יודעים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים