שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרוג אחד ו-14 פצועים בתאונה קשה בכביש 2
הקטל בדרכים
ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 70 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים 14 פצועים, בהם 4 במצב בינוני ו-10 פצועים במצב קל
זירת תאונה | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על תאונה שאירעה בכביש 2 לכיוון דרום סמוך למחלף זכרון יעקב.

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בתאונה בין משאית למספר כלי רכב במהלכה נהרג כאמור אדם אחד, 3 נפצעו באורח בינוני ו 5 נפצעו באורח קל.

מאיחוד הצלה נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה שאירעה בכביש 2 סמוך לקיבוץ מַעֲגַן-מִיכָאֵל.

הרב מיכאל כהן ראש סניף איחוד הצלה בזכרון יעקב מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שבעה כלי רכב ומשאית. למרבה הצער נהג אחד הרכבים נהרג במקום. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה ל-14 נפגעים בינוני וקל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 70 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים 14 פצועים, בהם 4 במצב בינוני ו-10 פצועים במצב קל.

פראמדיק מד"א עדנאן אבו רומי, סיפר: "הייתה המולה גדולה כשהגענו למקום. ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ומספר גדול של כלי רכב פרטיים. גבר כבן 70 שנלכד במושב האחורי באחד מכלי הרכב, היה ללא סימני חיים ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו. 14 פצועים נוספים שהתהלכו במקום נפצעו באורח קל ובינוני ופונו לבתי החולים תוך מתן טיפול רפואי".

בעקבות התאונה נסגר כביש 2 ממחלף זכרון יעקב דרומה. ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים