שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » הרופא שעורו התכהה מנגיף הקורונה התאושש
צפו בוידיאו
אחרי שהפך לרופא המפורסם בעולם, שב הקרדיולוג ממחוז וואן לבית החולים – על מנת להודות לצוותים הרפואיים • חצי שנה לקח לפיגמנטציה להיעלם מעורו של ד"ר יי פאן
תגיות: ,
עורו הפך לשחום בעקבות טעות בטיפול קורונה | צילום: שימוש לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים
צילום: The Paper 澎湃新闻

בעוד חוקרים עדיין מנסים לפענח את נגיף הקורונה, גם מה שידוע על הנגיף היום לא היה ידוע לפני כחצי שנה, אז הייתה המגיפה בסין בשיאה ומערכת הבריאות כולה נרתמה למיגורה ולטיפול בזרם החולים הבלתי פוסק. כתוצאה מכך, נדבקו גם אלפי רופאים סיניים מהנגיף. אלא שסיפורו של הקרדיולוג ד"ר יי פאן היה שונה מכולם והפך לאחד מהמקרים המפורסמים ביותר בעולם.

ד"ר יי פאן עבד בבית החולים המרכזי בעיר וואהן ובמסגרת עבודתו העניק טיפול רפואי לחולי קורונה, אושפז בביה"ח טונג'י בווהאן במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. כשהתעורר הוא הופתע למראה צבע עורו שהשתנה.

חקירה קצרה בקרב אנשי הצוות העלתה כי הרופאים הזינו אותו באנטיביוטיקה מסוג Polymyxin B, אשר הוגדרה אז בתור "מוצא אחרון". זמן קצר לאחר מכן, אנשי הצוות הרדימו את הקרדיולוג וחיברו אותו למכונת הנשמה למשך יותר מחודש.

למרות ששוחרר מבית החולים בחודש מאי, המשיך ד"ר פאן לסבול מהשפעות הנגיף עד לאחרונה. כעת מתברר, שלאחר חצי שנה הוא סוף סוף החלים מהנגיף.

בסרטון שפורסם היום בכלי תקשורת סיניים נצפה ד"ר פאן כשהוא מודה לצוותים הרפואיים בבית החולים, ואין מי שלא שם לב שהפיגמנטציה שלו חזרה לקדמותה. "וונג צ'אן הוא המושיע שלי ושל רבים אחרים. אני חב לו תודה אדירה", אמר הקרדיולוג לכתבים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים