שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרי צפון הגולן כוסו בלבן, בחמישי קר מאוד
השלג הגיע
ביום חמישי יוסיף להיות קר ותחול ירידה נוספות בטמפרטורות. בשעות הלילה תשרור קרה, ביום שישי: ללא שינוי של ממש, בשבת הטמפרטורות יעלו במעט ויחל לרדת גשם
שלג בגולן | צילום: הודעת דוברות מטה שלג-מועצה אזורית גולן

המשקעים צפויים לחזור במהלך היום (ד') לאחר שתי יממות יבשות וקרות, כאשר גשם צפוי לרדת מידי פעם בצפון הארץ ובמרכזה, ובנגב יתכן גשם מקומי. שלג החל לרדת ברמת הגולן, ובשירות המטאורולוגי ציינו כי במהלך היום צפוי לרדת שלג גם באתר החרמון.

המשטרה חסמה את כביש 99 ממפל סער לצפון (הפניה לכביש 989) עם תחילת השלג באזור. ברוב אזורי הארץ תנשבנה רוחות חזקות משעות אחה"צ שלג ירד בהרי הגליל ויתכן שלג קל בהרי המרכז. יוסיף להיות קר. בנוסף, הלילה צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן גשם ייחלש בהדרגה במהלך לילה, ברמון ובצפון רמת הגולן עדיין יתכן שלג.

בנוסף, מרשות הכנרת נמסר כי נרשמה עלייה של סנטימטר וחצי במפלס, שעומד כעת על 210.62-, מרחק 1.82 מטרים מהקו האדום העליון. בנוס, הזרימה בירדן עומדת על 13 מק/שנ. העלייה צפויה להימשך בימים הקרובים.

ברמת הגולן נערכו לאירוע השלג, כאשר אתמול הודיע מטה השלג של המועצה האזורית כי הוחלט שהלימודים מחר לא יתקיימו ביישובי צפון הרמה. כמו כן, גני ילדים ופעוטונים יפעלו במסגרת יישובית ובהתאם ליכולת היישוב, וההסעות לבתי הספר שמחוץ לגולן לא יבוצעו.

ראש המועצה חיים רוקח, מסר: "קיימתי הערכות עם כלל הגורמים במועצה ומחוצה לה, לקראת מזג האוויר הצפוי מחר. נתיבי ישראל כבר ערוכים עם מפזרות המלח, כלי הפילוס וכלים נוספים. משטרת ישראל ערוכה בכוחות מתוגברים כולל ניידות לחסימת צירים בהתאם למצב השלג. גם כוחות הביטחון יסייעו בהתאם לצורך. אנו מכירים את אירועי השלג וערוכים בהתאם ועוקבים כל העת אחר המתרחש".

ביום חמישי יוסיף להיות קר ותחול ירידה נוספות בטמפרטורות. בשעות הלילה תשרור קרה.

ביום שישי: ללא שינוי של ממש.

בשבת הטמפרטורות יעלו במעט ויחל לרדת גשם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים