שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הרכבות מי-ם למרכז יפעלו לאורך הלילה
בפעילות מקלב
סגן שר התחבורה הודיע כי בהנחיית השרה רגב, רכבת ישראל תפעיל את מערך הרכבות מירושלים למרכז החל מהשעה 12 הלילה, בשיטת מלא וסע לטובת ציבור הנוסעים מירושלים
תגיות:
חה"כ אורי מקלב | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

סגן שר התחבורה אורי מקלב הודיע כי בהנחיית שרת התחבורה מירי רגב, רכבת ישראל תפעיל את מערך הרכבות מירושלים למרכז החל מהשעה 12 הלילה, בשיטת מלא וסע לטובת ציבור הנוסעים מירושלים.

מוקדם יותר טענו בלשכת מקלב כי על אף הסכמת משטרת ישראל לאפשר את החזרת קווי התחבורה הציבורית לפעילות – חוות דעת משפטית אינה מאפשר את הפעלת התחבורה הציבורית מירושלים

על פי חוות הדעת של הייעוץ המשפטי – משרד התחבורה לא יכול להפעיל את קווי השירות. זאת מאחר והממשלה אסרה זאת בתקנה עד לשעה 12 בלילה, – על אף ניסיונות משרד התחבורה להפעיל את קווי השירות אין סמכות למשרד התחבורה להפעיל קווי שירות עד חצות בעקבות תקנה זו.

"במשרד התחבורה בוחנים כעת את האפשרות להפעלה חלקית של התחבורה הציבורית לאחר השעה 12 בלילה", נמסר. כאמור, לבסוף נמצא הפתרון של הפעלת רכבות לטובת ציבור הנוסעים.

סגן שר התחבורה אורי מקלב בישר היום אחר הצהריים כי "התחבורה הציבורית מירושלים תשוב לפעילות החל מהשעה שמונה בערב". מלשכתו נמסר כי "לאחר סבב שיחות בין סגן שר התחבורה אורי מקלב לפיקוד הבכיר של משטרת ישראל וראשי המשרד לבטחון פנים, המשטרה תאפשר למשרד התחבורה להשיב את פעילות התחבורה הציבורית מירושלים לכל חלקי הארץ החל מהשעה שמונה בערב. במקביל סגה"ש מקלב פנה אל הפיקוד המחוזי במשטרה וביקש לבדוק את אפשרות להחזרת קווי השירות אל העיר ירושלים עוד הלילה".

הוא תקף את ההחלטה על ביטול התחבורה לירושלים: "כפי שאמרנו אמש, זוהי החלטה מנוכרת המתעלמת מהפגיעה הקשה בציבור שלא יכול לשוב לביתו מיום חמישי וזאת מבלי להודיע לציבור באופן מסודר מראש".

מקלב גם תקף את נתניהו ואמר כי "ראש הממשלה צריך לקחת אחריות על החלטות הממשלה המעוותות הללו. אני קורא לחברי הקבינט: הביטו בעיני הילדים הצועדים שעות בכבישים בטלו את ההחלטה ההזויה הזו ואפשרו להפעיל את מערך התחבורה הציבורית כך שאנשים יוכלו לשוב לבתיהם עוד היום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים