שיתוף
תגובות
חדשות » הרמטכ"ל כוכבי- סיכלנו עשרה פיגועים ודאיים
המאבק בטרור
הרמטכ"ל בטקס חילופי מפקדים בחיל האוויר: "נגיע לכל שכונה, רחוב, בית או מרתף כדי לשים את ידנו על המפגעים" | מפקד חייל האויר הנכנס הוא אלוף תומר בר
הרמטכ"ל אביב כוכבי | צילום: דובר צה"ל

האלוף תומר בר הוא מפקד חיל האוויר החדש. בטקס שהתקיים היום (שני) בבסיס תל נוף במרכז הארץ, בהשתתפות הרמטכ"ל, התבצע החילוף הרשמי בין מפקד חיל האוויר היוצא האלוף עמיקם נורקין, למפקד הנכנס האלוף תומר בר. בר מונה לראש אגף התכנון ביוני 2020, וכעת לאחר יותר משנה הוא מקודם לאחד התפקידים הנחשבים ביותר במטה הכללי. בר, בן 52, הוא נשוי ואב לארבעה: הוא התנדב לקורס הטיס בשנת 1987 וסיים אותו כחניך מצטיין במגמת קרב.

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי נאם בטקס החילופים: "סיכלנו לפחות עשרה פיגועים ודאיים, וגם ברגעים אלו אנו ממוקדים בסיכול כמה פיגועים. הסיכולים בוצעו בזכות מודיעין ומבצעים, זו משימתו הנוכחית של צה"ל ובכך אנחנו מרוכזים: נגיע לכל שכונה, רחוב, בית או מרתף כדי לשים את ידנו על המפגעים".

מפקד חיל האוויר הנכנס אמר בנאומו במהלך הטקס כי הוא מקבל עליו את הפיקוד על חיל האוויר והחלל. הוא הודה למפקד החיל היוצא האלוף עמיקם נורקין: "היית פורץ הדרך, המורה, המכווין והדורש 'מעל ומעבר', הכל תוך דוגמא אישית, מקצוענות וראייה חזונית. אלוף נורקין – חיל האוויר, מצדיע לך". בנוסף פנה בר למפקדי החיל: "מפקדי ומפקדות חיל האוויר – יש בידיכם עוצמה רבה מאוד, נקפיד להפעילה בחרדת קודש, בנחישות ובצניעות. נזכור שעל כולנו להיות ראויים לאנשים שהופקדו בידינו, נדרוש מהם את המיטב ונשמור עליהם מכל משמר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים