שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "נמשיך לפעול נגד התבססות איראנית בסוריה"
נערכים להסלמה?
בסיור במרחב צפון שיגר הרמטכ"ל מסר ולפיו הפעילות נגד המשך ההתבססות האירנית בסוריה תימשך • "כשהרמטכ"ל יורד לסיור מתוקשר זה אומר שנשמע על כך בקרוב"
הרמטכ"ל כוכבי בסיור בעוצבת הבשן במרחב צפון | צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי ביקר היום בעצבת 'הבשן' וקיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד צפון האלוף אמיר ברעם ועם מפקד העוצבה תא"ל רומן גופמן ומפקדים נוספים.

כוכבי קיבל סקירה על היערכות הכוחות ומוכנותם בחזית הסורית לקראת תרחישים שונים כשהוא מציין כי צה"ל נמצא בכוננות מתמדת וערוך לכל התפתחות.

בדבריו אמר: "באתי לכאן כדי לעמוד על המצב הביטחוני בדגש להתבססות האיראנית בסוריה וכדי להודות לכל מי שהיה מעורב בפעילות המדויקת והמוצלחת של חשיפת זירת המטענים לפני עשרה ימים סמוך לגבול ובתקיפה שביצענו לאחריה בסוריה נגד מטרות איראניות וסוריות. המסר שלנו חד: נמשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש נגד ההתבססות האיראנית בסוריה, ונמשיך לשמור על מוכנות מלאה נגד כל גילוי של תוקפנות כלפינו"

יוסי יהושוע הכתב לענייני צבא וביטחון של 'ידיעות' התייחס לסיור וכתב: "כשהרמטכ"ל כוכבי לגולן לסיור מתוקשר ומבהיר כי צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש, נגד ההתבססות האיראנית, הוא כנראה, אבל רק כנראה מתכוון לזה שנשמע על כך בקרוב…"

הרמטכ"ל כוכבי בסיור בעוצבת הבשן במרחב צפון | צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל כוכבי בסיור בעוצבת הבשן במרחב צפון | צילום: דובר צה"ל
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים