שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הרמטכ"ל סיים את ביקורו בארצות הברית
ביקורו הראשון
הרמטכ״ל עם סיום הביקור: ״הביקור עמד במטרותיו, בראש ובראשונה בחינת הדרכים והאפשרויות למניעת יכולות צבאיות גרעיניות מאיראן
תגיות:
כוכבי בארה"ב | צילום: צה"ל

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, השלים אתמול (חמישי) את ביקורו בארצות הברית. הרמטכ"ל חתם את נסיעתו בסיור באקדמיה הצבאית של ארצות הברית, "West Point". במהלך הביקור באקדמיה התקבל הרמטכ"ל על ידי משמר כבוד בראשות מפקד המגמה הצבאית, הגנרל מארק קוואנדר.

הרמטכ"ל שמע סקירה על היסטוריית האקדמיה ותכנית ההכשרה של בית הספר לקצינים ושוחח עם הצוערים וסגל המפקדים. מטרת הביקור הינה למידה וחלוקת ידע אודות הכשרת הקצונה, בדגש על ההכשרות לקציני היבשה ותורות לחימה הנוגעות לתמרון היבשתי.

בהמשך היום ביקר הרמטכ"ל בבית העלמין הצבאי ב-"West Point" בקברו של דוד דניאל מרכוס (מיקי סטון) ז"ל שהינו בוגר האקדמיה והאלוף הראשון בצה"ל. מרכוס ז"ל הגיע לארץ במלחמת העצמאות בכדי לסייע, ללמד ולהכשיר את קציני צה״ל בראשית דרכו. הוא נהרג בתקופת מלחמת העצמאות ונקבר בבית העלמין בבסיס.

במקום התקיים טקס אליו הוזמנו בני משפחתו של מרכוס ז"ל המתגוררים בארה״ב. הרמטכ"ל הניח על קברו של מרכוס ז"ל זר פרחים ואבן שהובאה מישראל, מאותו האזור בו מצא את מותו באבו גוש. בתום סיורו באקדמיה הצבאית המריא הרמטכ"ל חזרה לישראל.

הרמטכ״ל עם סיום הביקור: ״הביקור עמד במטרותיו, בראש ובראשונה בחינת הדרכים והאפשרויות למניעת יכולות צבאיות גרעיניות מאיראן וכן הרחבת שיתוף הפעולה המבצעי בין צה״ל וצבא ארה״ב. הביקור הוכיח פעם נוספת כי הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה של מדינת ישראל וצה״ל עם ארה״ב בתחום הביטחוני הוא עמוד תווך בשמירה על היציבות והביטחון במזרח התיכון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים