שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרצוג אירח את טקס המצטיינים של "ידידים"
"חיזוק הערבות"
מנכ"ל ארגון ידידים אמר: "ארגון ידידים מהווה עוגן משמעותי לכל אזרחי ישראל ונותן מענה לכל אתגר שמגיע, בשגרה ובחירום. אני גאה במצטיינות ובמצטיינים"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח אמש את טקס המצטיינים של ארגון "ידידים". בטקס קיבלו כ-120 מתנדבים ומתנדבות תעודת הצטיינות על פעילותם בארגון. עוד השתתפו בטקס שרת התחבורה מרב מיכאלי, מנכ"ל ארגון ידידים ישראל אלמסי ומתנדבי הארגון.

במסגרת הטקס הוענקו תעודות הוקרה ל-120 מתנדבים ומתנדבות אשר בפעילותם בארגון תורמים לחיזוק הערבות ההדדית וערכי תרומה לקהילה על כל גווניה ומייצגים את כל חלקי הציבור הישראלי. בין המצטיינים נמצא נתנאל צונץ בן ה-80, אב לשישה ילדים ו-30 נכדים שבגילו השתתף וסייע בשנה האחרונה בכ-1000 אירועים.

ארגון "ידידים" הוקם בשנת 2006 והינו ארגון ייחודי המעניק עזרה ראשונה שאינה רפואית בכל הארץ, 24 שעות ביממה למעט שבתות וחגים. הארגון מונה כיום כ-40,000 מתנדבים ומתנדבות בכל רחבי הארץ ומספק סיוע בשלל תחומים.

נשיא המדינה אמר למתנדבים: "ב'ידידים' לא מסתכלים מי אתה אלא רק מה אפשר לעשות למענך. בלי לחשוב פעמיים. העם בישראל מכיר ומוקיר ואומר לכם תודה מכל הלב, וגם, לא פחות חשוב- מצטרף בהמוניו לשורות המתנדבים. אני מאמין שארגון כמו 'ידידים' הוא דבק מגע בין חלקי החברה בישראל המביא תקווה לכולנו. מתנדבי 'ידידים' מופיעים בכל רחבי הארץ, בישובים קטנים ובדרכים סואנות, ומסייעים לאנשים במצוקה. ידידים הפך לסמל של נתינה ועזרה אמיתית לזולת בלי לבדוק מהו בלי לתהות מיהו אישה או איש, ערבי או יהודי, חרדי, דתי או חילוני, צעיר או מבוגר".

הנשיא פנה למצטיינים ואמר: "מצטיינות ומצטיינים יקרים, אם ארבעים אלף המתנדבים כולם הם חיילים של חסד ועזרה לזולת אתם הסיירת של עושי הטוב. הטובים שבטובים. אנחנו מצדיעים לכם. תודה גדולה גם לבני משפחותיכם שעומדים מאחור, תומכים ומסייעים. אני מברך אתכם שתמיד תוכלו להמשיך ולתת להמשיך ולהאיר את העולם ואת הדרכים במעשים טובים".

שרת התחבורה, מרב מיכאלי הוסיפה: "אחד הדברים המדהימים בארגון 'ידידים' הוא המענה הכל כך מהיר והזמינות הגבוהה לסייע לכל פניה ולכל צרה. אני מסירה את הכובע בפני הארגון, לא רק על סיפורי הסיוע הרבים, אלא באמת על היעילות, האפקטיביות והיכולת לתת מענה למי שנמצאים במצב של חוסר אונים. הנוכחות שלכם בדרכים יכולה גם להשפיע על היכולת שלנו לדאוג ליותר בטיחות בדרכים. כל מפגש של הציבור איתכם הוא הזדמנות לתת דוגמא אישית והכוונה איך נכון לנהוג בכביש בצורה שתציל חיי אדם. זו זכות אדירה לחברה במדינת ישראל שיש לה אתכם, יישר כח".

ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים אמר: "ארגון ידידים מהווה עוגן משמעותי לכל אזרחי ישראל ונותן מענה לכל אתגר שמגיע, בשגרה ובחירום. אני גאה במצטיינות ובמצטיינים, הם חוד החנית של ידידים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים