שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הרצוג נפגש עם שרת החוץ של שוודיה
פגישת עבודה
בתום פגישתם ציין הנשיא את הסכמי הנורמליזציה האחרונים עם מדינות ערב כהתפתחויות חיוביות במזרח התיכון ועודד את שוודיה לתמוך באופן פעיל במאמצי שלום
דגלי ישראל ושוודיה | צילום: חיים צח/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ערך היום פגישת עבודה מדינית עם שרת החוץ של שוודיה, אן לינדה. בפתח פגישתם הודה הנשיא לשרת החוץ על אירוח הפורום הבינלאומי במאלמו בנושא זיכרון השואה והמאבק באנטישמיות בשבוע שעבר.

הנשיא הדגיש את הצורך באחדות בינלאומית במאבק באנטישמיות על כל גווניה ובכל מקום בו היא מופיעה. בהמשך פגישתם בירך הנשיא על חיזוק הקשר בין שתי המדינות, כפי שעלה במגעים בין שרי החוץ של המדינות.

נשיא המדינה שב והדגיש את חשיבות העובדה הבלתי ניתנת לערעור של ייחודיות ישראל במשפחת העמים, כמדינתו של העם היהודי, המקיימת שוויון בין אזרחיה והיא דמוקרטיה ליברלית.

בתום פגישתם ציין הנשיא את הסכמי הנורמליזציה האחרונים עם מדינות ערב כהתפתחויות חיוביות במזרח התיכון ועודד את שוודיה לתמוך באופן פעיל במאמצי שלום עם מדינות נוספות באזור וקידום השלום האזורי.

בתוך כך, בביקור ביד ושם אמרה שרת החוץ השבדית: "בשם שבדיה אני מבטיחה שכשאנו אומרים לעולם לא אנו מתכוונים לכך. נמשיך לנקוט צעדים להיאבק באנטישמיות וכל צורותיה ולהבטיח שלעולם לא נשכח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים