שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הרצוג: "עוקב בדאגה אחר ההסלמה באלימות"
בסיור בבתיה"ח
את הדברים אמר הנשיא כחלק מביקור ראשון במערכת הבריאות במהלכו מסייר יחד עם רעייתו מיכל בבתי חולים בצפון הארץ • את הביקור פתח בבית החולים לגליל בנהריה
הנשיא יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע הבוקר (ד') לסיור במרכז הרפואי לגליל בנהריה, זאת כחלק מסיור שהנשיא מסייר יחד עם רעייתו בבתי החולים בצפון הארץ.

הנשיא אמר במהלך הביקור: ״אני עוקב בדאגה אחר ההסלמה באלימות בכל רחבי הארץ. האירועים שראינו בימים האחרונים בבתי החולים סורוקה ומאיר – מזעזעים וחמורים. לצערי אני שומע שזו תופעה רווחת בבתי חולים רבים בכל רחבי הארץ ממש מכת מדינה.

לא יכול להיות מצב בו אזרחים ישראלים אינם מרגישים בטוחים במקום שאמור להיות הבטוח ביותר עבורם. איך יכול להיות שהמקום אליו אנחנו הולכים לקבל טיפול מציל חיים הופך להיות מקום של סכנת חיים? לאן הגענו?

עלינו להוקיע ולגנות את תופעת האלימות בכל דרך אפשרית. להתגייס בכל הכוח כדי לעקור אותה משורש ולמגר אותה. אני בטוח שהמערכות השונות מבינות את חומרת המצב ויעשו הכל כדי להפעיל גם אכיפה גם מניעה וגם הסברה כדי להתמודד עם התופעה החמורה הזאת.״

את הדברים אמר הנשיא כחלק מביקור ראשון במערכת הבריאות במהלכו מסייר יחד עם רעייתו מיכל בבתי חולים בצפון הארץ. הנשיא פתח את הבוקר בסיור בבית החולים מרכז רפואי לגליל בנהריה. אל ביקורו הצטרף פרופסור מסעד ברהום, מנהל בית החולים ורונן מרלי, ראש עיריית נהריה. בהמשך היום יבקרו הנשיא ורעייתו בבית החולים הגריאטרי פלימן בחיפה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים