שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרצוג קיבל את החיסון השלישי נגד קורונה
בשידור חי
ראש הממשלה ונשיא המדינה פתחו את המבצע לקבלת החיסון השלישי המשלים נגד נגיף הקורונה: "מהיום יש מצווה חדשה: 'חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם'"
בנט והרצוג | צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא המדינה, יצחק הרצוג, פתחו הבוקר (שישי) את המבצע לקבלת החיסון השלישי המשלים נגד נגיף הקורונה, בבית החולים "שיבא" תל השומר. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו, מיכל הרצוג, קיבלו יחד את החיסון השלישי.

באירוע השתתפו גם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, מנהל בית החולים שיבא תל השומר, פרופ׳ יצחק קרייס, וצוות בית החולים. לאחר מכן, קיים ראש הממשלה מפגש עם מומחים בבית החולים שיבא, בהשתתפות: פרופ׳ ארנון אפק, פרופ׳ גליה רהב, פרופ׳ גילי רגב, פרופ׳ גדי סגל, ד"ר איתי פסח, ד"ר שרון עמית, ד"ר גליה ברקאי וגורמים נוספים.

בנט אמר באירוע כי "בוקר טוב לכולם, אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו יוצאים למבצע החיסונים כדי לשמור על המבוגרים במדינת ישראל. מהיום יש מצווה חדשה: ׳חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם׳. אדוני הנשיא, תודה שאתה מוביל. כולנו אחריך. בהצלחה גדולה".

בטרם החיסון בירך הנשיא את ראש הממשלה ושריו על ההחלטה האמיצה ואמר: ״אני חושב שהצעד שאנחנו עושים כאן היום הוא צעד חשוב מאוד למען הסולידריות החברתית במדינת ישראל. החיסון הוא הושטת יד לאחר ולאחרת שאכפת לנו מהם, אנחנו לא רוצים שידבקו ויחלו כיוון שהוירוס הזה הוא קטלני, מסוכן וערמומי. אי אפשר להתחמק ממנו ובסוף צריך לקבל החלטות איך לדאוג לכלל האוכלוסיה".

הנשיא התייחס לפתיחת השנה ואמר: ״אם מסתכלים עוד כמה שבועות, אנחנו מדברים על פתיחת שנת הלימודים, אנחנו מדברים על החגים, חגי תשרי, סעודות החג בראש השנה,״ עוד הוסיף הנשיא וציין: ״בסופו של דבר אנחנו המדינה שחיסנה בחיסון הראשון ואני גאה שאנחנו המדינה הראשונה שתתחסן בחיסון השלישי. אני מאחל לכל עם ישראל בריאות טובה וקורא לכולם – אלה שמתלבטים וגם אלה שקשה להם, אין ספק שהדקירה כואבת ואין ספק שיש שאלות, אבל אני אומר לכולם, תתייעצו עם רופא המשפחה ואל תהססו לדאוג לסביבתכם, הוריכם ומשפחתכם. יתרה מכך, אני אומר לכולם שבסופו של דבר אנחנו עושים את המהלך הזה לאפשר חיים תקינים במדינה שלנו אז אני מאחל לכולם בהצלחה".

בסוף דבריו הודה הנשיא לצוותים הרפואיים: ״תודה מיוחדת לצוותים הרפואיים של בית החולים שיבא ולכל מי שמוביל את המערכה הזאת בהצלחה רבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים