שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » עיצוב הבית » הרשת החרדית HOM'S הגיעה למתחם די-סיטי
סניף הדגל
היזם החרדי רונן גנון השיק אמש את חנות הדגל של רשת "הומ'ס – הבית לובש סטייל" במתחם העיצוב די סיטי במעלה אדומים
הרב לסרי בקביעת מזוזה | צילום: SE יח"צ

כעשרה חודשים לאחר שהחלה לפעול בפארק תעשיות צפת ושבועות ספורים לאחר שהשיקו אתר מכירות און ליין חדשני ומתקדם, רשת עיצוב הבית 'HOM'S' ממשיכה להתרחב ומשיקה את סניף הדגל במתחם העיצוב החדש של ישראל- די-סיטי שבמעלה אדומים עם 3,300 מ"ר של חוויית קנייה אירופאית, עשרות מותגים מובילים ומבוקשים, מגוון אדיר של עשרות אלפי מוצרים שישדרגו לכם את הבית.

רשת הומ'ס – הבית לובש סטייל הינה הרשת הצומחת בישראל בתחום ההום סטייל. הרשת בעלת סניפים בצפת וביתר עלית וכעת השיקה את סניף הדגל במתחם די-סיטי שבמעלה אדומים. תחת קורת גג אחת עם 3,300 מ"ר של מתוגים ומוצרים לבית תמצאו את כל הפריטים, האביזרים והשמות המובילים לעיצוב הבית.

רב העיר בית שאן, הרב יוסף לסרי, שהתכבד בקביעת המזוזה אמר: "יהי רצון שבית זה יהיה תמיד מלא באנשים, שמחה והצלחה אני מברך את האנשים היקרים ידידי הרב רונן גנון והאחים אורן ואבינועם ספיר בברכה והצלחה!". הרב לסרי השתתף גם בקביעת המזוזה בסניף הראשון של הרשת לפני 10 חודשים בצפת.

"ברוך השם, אנו שמחים להנגיש את המבחר, המחירים, השירות וחווית הקנייה שרשת הומס חרטה על דגלה לקהלים נוספים ולאחר עיר הקודש צפת וביתר עלית, כעת משיקים סניף נוסף הפעם במתחם העיצוב של ישראל במעלה אדומים. תחת קורת גג אחת תמצאו עולם שלם של עיצוב הבית. השקענו רבות בסניף הדגל במעלה אדומים", אמר היזם החרדי ואיש החזון רונן גנון.

רשת הומס היא חלק משיתוף פעולה של אנשי העסקים אורן ואבינועם ספיר בעלי הרשתות 'סופר ספיר', 'הכי זול', 'נטו חיסכון' וכו', והיזם החרדי רונן גנון. לרשת כעת סניפים בצפת, ביתר עלית, מעלה אדומים והיא נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים של עוד 4 סניפים באזורים שונים בארץ.

בחנות הדגל של HOM'S ובסניפי הרשת, תפגשו את המותגים הבולטים לעיצוב הבית: 'נעמן', 'סולתם', 'ארקוסטיל', 'פוד אפיל', 'Homestyle', 'אמגזית', 'המילטון', 'נספרסו', 'ורדינון', 'דלתא', 'ג'וליאני', 'ארט', 'פישר פרייס', 'גורטקס' ועוד. "בחודשים הקרובים נפתח סניפים נוספים של הרשת במטרה להנגיש את החוויה, המוצרים והמחירים לכל אזרחי מדינת ישראל. רשת הומס הינה רשת ישראלית מובילה לעיצוב הבית ותאפשר לכל לקוח קנייה איכותית, מהנה, מגוונת ומשתלמת", ציין אבינועם ספיר.

בעלי הרשת HOM'S | צילום: SE יח"צ
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים