שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הר הבית נפתח ליהודים – הערבים מתפרעים • צפו
לאחר 13 יום
עשרות ערבים הפרו את הסדר בשטח ההר בקריאות הסתה והפרת הסדר הציבורי, תוך ידוי אבנים וחפצים אחרים לעבר כוחות המשטרה. שוטר נפצע קל
הרב שמשון אלבוים ראש מינהלת הר הבית והרב אליהו וובר | צילום: מינהלת הר הבית
צילום: דוברות המשטרה

לאחר 13 ימים בהם הר הבית היה סגור לכניסת יהודים בגלל חודש הרמדאן, הבוקר – יום העצמאות, לאחר לחצים, ההר נפתח לעליית יהודים. מאות שוטרים נפרסו במקום ובאזור ע"מ לאבטח ולשמור על ביטחון העולים.

מינהלת הר הבית מסרו כי הם מברכים את העולים היום לרגל יום העצמאות, להודות ולהלל ולשמוח לפני השם, ואת המשטרה וכוחות הביטחון על מאמציהם הגדולים לאפשר ולאבטח את העליה להר הבית כהלכה.

מהמשטרה נמסר כי הבוקר במהלך ביקורים בהר הבית, החלו עשרות ערבים מפרי סדר בשטח ההר בקריאות הסתה והפרת הסדר הציבורי, תוך ידוי אבנים וחפצים אחרים לעבר כוחות המשטרה המאבטחים את הביקורים ושומרים על הביטחון והסדר באזור.

מפרי הסדר נהדפו בתוך זמן קצר ונכנסו לתוך המסגד, ושם כהרגלם בתקופה האחרונה, החלו להתפרע ולהשליך חפצים מתוכו תוך גרימת נזק למסגד וחילולו. במהלך פיזור המתפרעים נחבל שוטר אחד באורח קל. בשעה זו הביקורים נמשכים כסדרם ללא הפרעה למתפללים הנמצאים בשטח הר הבית, וכוחות הביטחון פועלים לאבטחה ושמירת הסדר באזור.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר על פתיחת ההר ליהודים: "השקט על ההר – מלבד צעקות של כמה מחבלות שלא ברור מדוע לא נעצרות- מוכיח, לא רק שהחמאס הוא ארגון רופס שניתן להכניע אותו בקלות ושחבל שמתרגשים מהאיומים שלו, אלא גם שכשאר ממשלת ישראל ומשטרת ישראל רוצות הן יכולות!"

"אין שום סיבה שגם עכשיו המשטרה מכניסה העולים היהודים בקבוצות קטנות ויש לאפשר לכל העומדים בכניסה לעלות. הגיע הזמן לאפשר הקמת בית כנסת על הר הבית והפסקת הכניעה לטרור – ביום העצמאות ה-74 למדינת ישראל חשוב שגם מי שנמצא בממשלה יזכור שאנחנו מדינה עצמאית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים