שיתוף
תגובות
חדשות » השגריר ארדן נפגש עם מפקד יוניפי"ל החדש
מפקד חדש בשטח
השגריר ארדן: "מצפה מיוניפי"ל לאכוף במלואה את החלטה 1701 ולמנוע מחיזבאללה להפוך את לבנון לבסיס שיגור טילים ורקטות. המשך התעצמות חיזבאללה עלול להמיט אסון"

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נפגש היום עם מפקד יוניפי"ל החדש, ארולדו לזרו, אשר נכנס לתפקידו לפני מספר שבועות. השגריר ארדן בירך את לזרו על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה.

במהלך הפגישה, השגריר ארדן הביע דאגה מכמות האירועים ההולכת וגדלה בעת האחרונה של תקיפת כוחות יוניפי"ל ע"י פעילי חיזבאללה, ומכך שחיזבאללה ממשיך לפגוע בחופש הגישה והתנועה של חיילי יוניפי"ל.

בנוסף, הציג את תמונת המצב בדרום לבנון המראה כי חיזבאללה משתמש כשיטה בבתי אזרחים להטמנת טילים ורקטות בהיקף עצום, וכי המשך המצב הקיים עלול להוביל בעתיד לעימות צבאי שימיט אסון על לבנון. השגריר דרש כי תמונת מצב זו תשוקף ותופיע בדו"חות יוניפי"ל המוגשים למועצת הביטחון.

השגריר ארדן הבהיר למפקד יוניפי"ל: "לכוח יש משימה חשובה מאד, אך לצערי במצב כפי שהוא היום – יוניפי"ל אינו ממלא את משימתו. אני מצפה מיוניפי"ל לאכוף את המנדט שלו בדרום לבנון, לא ייתכן שחיזבאללה ימשיך לעשות כרצונו בשטח האחריות שלכם. אם חיזבאללה ימשיך בפעילות הטרור שלו, המצב עלול להתדרדר לעימות, וישראל תצטרך להגיב בעוצמה – ובכך חיזבאללה ימיט אסון כבד על מדינת לבנון כולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים