שיתוף
תגובות
חדשות » השגריר האוקראיני: "ירושלים תארח את השיחות בין רוסיה לאוקראינה"
שיחות שלום בירושלים?
אוקראינה מציעה לקיים את שיחות השלום עם רוסיה בירושלים, בזמן שפוטין שב מצהיר כי אין בכוונתו לעצור כרגע. האוקראינים זועמים על הסירוב הישראלי לסייע לה צבאית
הנשיאים פוטין וזלנסקי | צילום: תמונת פוטין: ID1974, שאטרסטוק. תמונת זלנסקי:Sergei Chuzavkov, שאטרסטוק

מנסים להגיע להסכמה על הפסקת אש: משלחות המשא ומתן מרוסיה ואוקראינה הגיעו היום (שני) לבלארוס לסיבוב השלישי של השיחות להפסקת הלחימה.

קודם לכן דובר הקרמלין הדגיש שהמבצע הצבאי יכול להיפסק בכל רגע – אם אוקראינה תקבל את הדרישות הרוסיות."נפסיק את הלחימה רק אם אוקראינה תכיר בעצמאות דונייצק ולוגנסק ובריבונות של רוסיה על קרים, נמשיך עד לפירוזה של אוקראינה", אמר. האו"ם עדכן כי יותר מ-400 אזרחים נהרגו מאז תחילת המלחמה.

השגריר האיקראיני זועק לעזרה: לא ברור אם מדובר במשאלת לב נאיבית או אמירה שנועדה למשוך תשומת לב, אבל השגריר האוקראיני לא ציין בתדרוך שהעניק לעיתואים, האם נשיא רוסיה פוטין מסכים להענות להצעה.

לפי ההכרזה האחרונה של פוטין, שאמר: "נשיג את היעדים שלנו בכל דרך, משא ומתן, או מלחמה", וגם לפי האדמה החרוכה ואיי החורבות שהותיר הצבא הרוסי בערים מריאופול, חרקוב ואודסה, הסבירות שפוטין יסכים להצעה הנואשת של האוקראינים אפסית.

השגריר האוקראיני שב וחזר על אותם דברים שהוא מקפיד לדקלם בכל תדרוך- בשפה דיפלומטית ורגועה, הוא מביע חוסר סיפוק מההתגייסות הישראלית לטובת אוקראינה. חוסר הסיפוק של השגריר האוקראיני נשמע יום אחרי יום.

ישראל העבירה לאוקראינה עד כה מאות רבות של טונות עם ציוד הומניטרי חיוני, תרופות, חיתולים, מלאי עצום של מזון לתושבים שנותרו בערים הכבושדות.

אבל האוקראינה לא רוצים מזון לקשישים הנצורים בחרקוב. הם רוצים את כיפת ברזל, הם רוצים את מערכות הריגול המתקדמות בעולם שמפתחת ישראל, הם רוצים את קציני מטכל ובוגרי השייטת, שיעבירו אל המיליציות המקרטעות של אוקראינה הדרכה מעשית בפעילות מבצעית.

לא ברור כמה פעמים השגריר ימשיך לרמוז ולרמוז, עד שיבין שאם אף מדינה לא נחלצה באופן צבאי מובהק לעזרתתה של אוקראינה, ישראל- לה חשיבות עצומה ביחסים עם רוסיה, תמשיך לשלוח תרופות ומזון בלבד. טנק 'מרכבה סימן 4' עם מערכת' 'מעיל רוח', או חמקני F35 שהושבחו על ידי העשייה האוווירית עם מגן דוד כחול עליהם, לא יטוסו בכגול שבין רוסיה לאוקראינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים