שיתוף
תגובות
חדשות » "השומרים" יקימו יחידה חמושה לזכרו של השוטר שנרצח
שומרים על האזרחים
המתנדבים סיפרו לבני המשפחה כי אמיר היה שוטר מוכר לתושבי בני ברק בזכות מעשי החסד הרבים שעשה למען טובת התושבים בכל שעה וללא תנאי.
חיים רוטר ואביו של השוטר אמיר חורי | צילום: דוברות השומרים

יו"ר ארגון השומרים בני ברק הרב חיים רוטר, הגיע הבוקר יחד עם מספר מתנדבים נוספים, לבית משפחת חורי בנוף הגליל – היושבת שבעה על מות בנם, השוטר רס"ב אמיר חורי שנרצח בעת שהגן על תושבי העיר בני ברק בפיגוע המחריד לפני שבוע.

המתנדבים סיפרו לבני המשפחה כי אמיר היה שוטר מוכר לתושבי בני ברק בזכות מעשי החסד הרבים שעשה למען טובת התושבים בכל שעה וללא תנאי. המתנדבים סיפרו על ההיכרות שלהם עם אמיר ממבצעים רבים שביצעו בשיתוף פעולה עם כוחות המשטרה.

יו"ר הארגון הרב חיים רוטר מסר לאחר הביקור: "הגענו בשליחות מאות המתנדבים ואלפי תושבי העיר בני ברק, כדי להודות למשפחת חורי, על השנים הטובות בהן שמר בנם על העיר ועל יומו האחרון בו הגן בגופו ומנע רצח של עוד אזרחים".

"המתנדבים שלנו היו הראשונים לטפל בזירה, חלקם בכובעם ככונני הצלה. הטרגדיה היא קשה, אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים והחלמה מהירה לפצועים".

במהלך ניחום האבלים הודיע יו"ר השומרים לבני משפחת חורי כי הארגון החליט להקים יחידה לזכרו של בנם אמיר ז"ל. היחידה, שתעסוק בעיקר בתגובה לאירועים ביטחוניים, תאגד בתוכה נושאי נשק שייתנו מענה במקרים מסוג זה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים