שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » השופטת תקפה את המשטרה: "זה מזעזע"
מעצר הצעיר החרדי
הבחור יצא מבית המשפט כשהוא פורץ בבכי: "לא ככה צריך להתנהג, איבדו צלם אנוש, אנחנו לא חיות שצריך להתנהג ולהרביץ ככה, הם צעקו עליי בחקירה שהרבצתי לשוטר"
הבחור שנעצר על לא עוול בכפו | צילום: צילומסך

המשטרה מתאכזרת אל הציבור החרדי: אמש בשכונת גאולה בירושלים במהלך הפגנה שנערכה במקום, כנגד חנויות סלולר, ‏בלשי משטרה עצרו בברוטליות קשה את חיים מזרחי, צעיר חרדי, שהסב את תשומת ליבם של הבלשים, על כך שהם פגעו עם ניידת המשטרה ברכב חונה בסמוך.

הבחור הצעיר נעצר ושהה כל הלילה בתא מעצר ואך נחקר, כאשר הבוקר המשטרה הביאה את העצור בפני השופטת עדי בר טל, כשהיא טוענת שהעצור השתתף בהפגנה ואף תקף שוטר.

‏השופטת צפתה בתיעוד ממקום האירוע וכשנוכחה לגלות לתדהמתה כי טענת המשטרה היא בדיה מוחלטת, פנתה לנציג המשטרה: "אתה מבין כמה זה חמור?". נציג המשטרה לא השיב והמהם: "אמממממ".

השופטת בר טל תקפה ואמרה: "וואו. אני חייבת להגיד שאני מזועזעת, מדובר באלימות חסרת כל היגיון". לא ברור כיצד לאחר שסרטונים אלה מוצגים לקצין משטרה אתמול הוא לא משחרר את המשיב באופן מידי תוך התנצלות והעברה מידית למח"ש.

‏השופטת הורתה להעביר את פרוטוקול הדיון למפקד מחוז ירושלים ומח"ש, ‏עורך דינו של הצעיר: "פגשתי היום את הבלש שעשה לו את זה שאלתי אותו למה עשית את זה? הוא ענה לי 'תפנה לדוברות'".

העצור שהותקף על לא עוול בכפו, יצא מבית המשפט כשהוא פורץ בבכי: "לא ככה צריך להתנהג, איבדו צלם אנוש, אנחנו לא חיות שצריך להתנהג ולהרביץ ככה, הם צעקו עליי בחקירה שהרבצתי לשוטר, לא עשיתי כלום".

מהמשטרה נמסר כי: "אמש התקיימה הפרת סדר אלימה בירושלים נגד מוכרי חנויות הסלולאר, זאת בהמשך לאלימות ולאיומים פסולים המופנים כלפיהם במהלך התקופה האחרונה בניגוד לחוק. עשרות פורעי חוק וסדר הפרו את הסדר הציבורי תוך גרימת נזק לחנות סלולאר במקום וחסימת ציר התנועה. במהלך האירוע, הוזעקו שוטרים סמויים אל המקום על מנת לסייע בידי הכוחות שפעלו.

במהלך נסיעתם ומטרים ספורים לפני זירת הפרת הסדר, פגע רכב המשטרה ברכב אחר ומספר אזרחים, ביניהם החשוד הפנו את תשומת לב השוטרים לכך. לאחר שיושבי הרכב הסמוי הזדהו כאנשי משטרה, נותר החשוד שהחל מגדף את אחד הבלשים וכשביקש לעכבו בשל כך, החל החשוד לתקוף את השוטר באלימות.

החשוד שנעצר בגין כך, הועבר לחקירה ובכוונת המשטרה למצות עמו את הדין בשל התנהגותו האלימה. למותר לציין, כי הוחלפו פרטים בין הנהגים במקום כפי שנדרש. עוד נציין, במהלך הפרות הסדר נעצרו שמונה חשודים בגין גרימת נזק והפרת הסדר הציבורי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים