שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » השופט הורה להסיר את האזיקים, והאסיר ברח
מקרה חריג
אבו גאנם ברח מתחת לאפו של שוטר שהוצב לשמור עליו, ובמשטרה פתחו בסריקות אחריו • השוטר שהבחין לאחר מכן שהעציר נעדר הקפיץ כוחות משטרה
אזיקים, שחיתות, גזר דין | צילום: IhorL, שאטרסטוק

סאגר אבו גאנם, תושב רמלה שנעצר בסוף השבוע בחשד למעורבות בתאונת דרכים קשה במעורבות כמה בני אדם, ברח הלילה (ב') מבית החולים אסף הרופא, שם אושפז. אבו גאנם ברח מתחת לאפו של שוטר שהוצב לשמור עליו, ובמשטרה פתחו בסריקות אחריו.

כבילתו של העצור למיטת בית החולים הוסרה הלילה בעקבות עתירה של סנגורו, שבה טען כי מצבו הרפואי לא מאפשר לכבול אותו. השופט קיבל את העתירה והורה להסיר את כבילתו בניגוד לעמדת המשטרה.

התאונה שבה היה מעורב אבו גאנם התרחשה שלשום קרוב לחצות ברחוב יוסף קלוזנר ברמלה. גבר בשנות ה-40 לחייו נפצע באורח קשה בתאונה, נערה בת 14 וצעיר בן 19 נפצעו באורח בינוני ועוד ארבעה נפצעו באורח קל.

במשטרה טענו בפני בית המשפט כי "מעשיו של החשוד מעידים כי עשה הכול כדי להימלט ממעצר, ועל כך תעיד התוצאה שבה נפגעו מספר לא מועט של אנשים כתוצאה מבריחתו. פציעת האנשים יחד עם בריחתו הפרועה מעידה על מסוכנות גבוהה באופן מובהק". עוד ציינו בפני השופט: "משטרת ישראל החליטה לשמור על החשוד עם זקיף בשל מסוכנות והחשש מבריחה זו. כבילתו היא חלק מהמאמצים להשאירו תחת מעצר".

השופט אביב שרון מבית משפט השלום בכפר סבא, כאמור, החליט להסיר את האיזוק לנוכח מצבו הרפואי של העצור. "נוכח העובדה שממילא הוצב זקיף ליד מיטתו, אני מורה על הסרת כבילתו של החשוד", קבע. "במידה שהחשוד יסכן את הזקיף או אזרחים אחרים, כמובן שניתן יהיה להחזיר את הכבילה".

השוטר שהבחין לאחר מכן שהעציר נעדר הקפיץ כוחות משטרה למקום שהחלו בסריקות במבנה ומסביבו. בהודעת המשטרה נכתב כי "החיפושים מתמקדים כעת במישור המבצעי, בדגש על סריקות נרחבות לצד פעילות אופרטיבית עניפה בתחום הטכנולוגי והחקירתי". מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון, הורה למנות קצין בודק לחקירת המחדל.

מפקד מחוז שפלה במשטרה, ניצב אבי ביטון, הורה למנות קצין בודק לבחינת נסיבות האירוע. בחיפושים אחר העצור שברח מעורבים שוטרים שסורקים את האזור, לצד פעילות טכנולוגית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים