שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "השיבו את השבויים מעזה באופן מיידי"
ההורים לשרים
לאה ושמחה גולדין לשרי הקבינט ולרמטכ"ל: "השיבו השבויים והנעדרים מעזה באופן מידי וכתנאי ראשוני לכל הסכמה והסדרה מול חמאס"
תגיות:
הדר גולדין ואורון שאול | צילום: באדיבות המצלם

הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד, לאה ושמחה גולדין, במכתב לשרי הקבינט ולרמטכ"ל לציון 7 שנים למבצע צוק איתן. "מדינת ישראל מציינת היום 7 שנים למבצע "צוק איתן", שבו לחמו בעזה מיטב לוחמי ישראל על מנת להסיר את איום הרקטות והמנהרות של חמאס, וביניהם סמ"ר מצטיין אורון שאול, וסגן מצטיין הדר גולדין שהותרו בשבי חמאס עד ליום זה".

"סגן הדר גולדין, פעל במסירות נפש וחתירה לניצחון כאשר איתר אחת ממנהרות הטרור האחרונות שנותרו. ואולם, בשל הנחיית הדרג המדיני והצבאי, לפעול תחת הנחיות "הפסקת אש לכאורה", הדר גולדין נהרג על ידי חוליית מחבלים ומצוי בשבי חמאס עד ליום זה".

"לצערנו, למן האירועים הללו ועד היום פעלה ממשלת ישראל בשני מחדלים מתמשכים. הראשון , הפקרת השבויים והנעדרים בעזה, מחדל שסודק ורומס את הערבות ההדדית בישראל שעומדת כמרכיב עיקרי ביכולותיו של צבא העם. השני, כינון מערכת דיפלומטית ומסייעת לארגון חמאס לחיזוקו וחימושו באמצעות ציר הספקה יבשתי דרך ישראל של ציוד וחומרי בנייה, תשלום כספי דרך קטאר, וסלילת מסדרון תשתיות דרך מקרקעי ישראל".

"לצערנו הרב, אירוע כשל המבצע האחרון בעזה ״שומר חומות״, הוכיחו שמדיניות זו של ישראל, הורסת את יכולתה הצבאית מול חמאס, גם בהיבט הצבאי וגם בעומק ערכיה החברתיים. אירועי המבצע האחרון הוכיחו שפועלם של לוחמי צה"ל במבצע "צוק איתן", החיים, הפצועים, ההרוגים והשבויים נותר כמעט ללא זכר. האזרחים במדינת ישראל, הם אלו שלחמו בחזית המבצע ונהרגו מציוד ואספקה שמועבר לחמאס מזה שנים על ידי מדינת ישראל".

"עתה, כאשר ניצבת ממשלה חדשה המתקראת "ממשלת השינוי" אנו דורשים את השינוי המיוחל בעקרונות הבסיסיים של החברה האזרחית: השיבו השבויים והנעדרים מעזה באופן מידי וכתנאי ראשוני לכל הסכמה והסדרה מול חמאס! רק באופן זה, נוכל להתחיל ולחזור לקיים בישראל חברה המושתת על ערבות הדדית, אשר פועלת במסגרת צבא העם לביטחונה בידיעה ברורה שכל מי שנלחם עבור המדינה, יושב למולדת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים