שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כך מתכוננים בימינה לקמפיין הליכוד בבחירות
"חדשות כזב"
זעם ב'ימינה' נוכח 'דף המסרים' של הליכוד לקראת ההצבעה על פיזור הכנסת בו 'מואשם' בנט בדברים שמעולם לא יצאו מפיו • "אזהרת חדשות כזב, אל תשתפו עם זה פעולה"
נפתלי בנט | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

במפלגת 'ימינה' יוצאים הבוקר נגד 'דף המסרים' של הליכוד, כפי שנמסר לח"כי המפלגה אמש כחלק מתדרוך חברי הכנסת לקראת ההצבעה על פיזורה של הכנסת היום אחר הצהריים.

דף המסרים אמור להדהד את עמדת הליכוד בנושאים שעל הפרק באמצעות ראיונות לתקשורת של הח"כים, כאשר בין הנושאים שהועלו בו נזקפת פסקה שעוררה זעם במפלגת 'ימינה', שכן היא מוקדשת לתקיפת יריבו הפוליטי של ראש הממשלה, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט.

"בנט שאמר שאף מדינה בעולם לא תכנס לסגר שני, שוב עושה פוליטיקה עם יאיר לפיד וגורר את המדינה לבחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה, בזמן שראש הממשלה נתניהו מביא חיסונים ועזרה כלכלית לאזרחי ישראל", לשון הודעת הליכוד בתכתובת הפנימית לחבריה.

ב'ימינה' כאמור, מגיבים להודעה ומאשימים את הליכוד ב'הכנסת דברים לפיו של נפתלי'. בהודעה תחת הכותרת "אזהרת חדשות כזב", מאשימה 'ימינה' כי "בדף המסרים הרשמי של הליכוד, מכניסים דוברי הליכוד דברים לפיו של ח"כ נפתלי בנט דברים שהוא מעולם לא אמר, זאת על מנת לסדוק את אמינותו. אלה דברי שקר מוחלטים".

"בנט מעולם לא אמר שאף מדינה בעולם לא תיכנס לסגר. הוא אמר ועודנו אומר שהמדינות המוצלחות לא נכנסנו לסגר שני, והגדולות נכנסו לסגר שני, וישראל יכולה היתה להיות מהמוצלחות".

"מסר שקרי זה מטרתו להתנער מהכישלון הנורא של הממשלה בקורונה. אתם מתבקשים שלא לשתף פעולה עם דברי שקר אלו כעת, ושעתידים להגיע בהמשך. לצערנו, השימוש בחדשות כזב (פייק ניוז) צפוי להיות כלי מרכזי של הליכוד, ואסור לשתף פעולה עם זה", לשון הודעת המפלגה.

יצוין, כי ב'דף המסרים' נדרשים נציגי הליכוד בכנסת להדגיש ולהדהד, כי בסקרים הפנימיים שלה, מקבלת המפלגה 32 מנדטים. "בבחירות אנחנו תמיד מביאים הרבה יותר. אנחנו לא חוששים מבחירות אבל אין סיבה ללכת לבחירות, צריך אחדות ולא בחירות".

עוד נאמר, "אנחנו קוראים לבני גנץ לקבל את ההחלטה הנכונה לאזרחי ישראל ולשים את ישראל לפני הכל ולא את הפוליטיקה לפני הכל. לשים את המאבק בקורונה לפני הכל. לשים את המאמץ שלנו להביא חיסון לכל אזרח לפני הכל. לשים את הסיוע הכלכלי לכל אזרח לפני הכל".

בליכוד מתייחסים גם ל'משבר התקציב' המהווה הטריגר לכאורה לפיזורה של הכנסת, ומבקשים להבהיר כי "שר האוצר מקדם את הגשת תקציב 2021 יחד עם אנשי המקצוע באוצר. כחול לבן גוררים את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. במקום לגלות אחריות, להתאחד במאבק בקורונה ולהציל חיים, כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה".

על משבר הקורונה: "ראש הממשלה נתניהו מביא חיסונים לישראל, הוריד את התחלואה למינימום, שומר על הכלכלה עם דירוג אשראי גבוה, מביא הסכמי שלום היסטוריים ומנהיג את ישראל בדרך הנכונה. קוראים לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להנחיות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים