שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » השכונה החדשה בבית שמש נחנכה
עיר העתיד
במעמד רבנים ואישי ציבור ערכה השבוע חברת ז.ק בסט טקס קביעת מזוזות לפרויקט 'אחוזה ברמה' בעיר בית שמש
תגיות:

לאחר שנים ארוכות, אתגרים ודיונים רבים בשנת 2018 התחלפה ההנהלה וחברת ז.ק בסט ניהול ויזמות בע"מ -חברה לניהול פרויקטים מורכבים של מאות יח"ד בשיתוף גורם פיננסי חברת "טריא", לקחה והרימה את הפרויקט ותוך זמן קצר החלה הבנייה בפועל.

השבוע נערך מעמד 'קביעת מזוזות' בפתחי הבניינים בפרויקט 'אחוזה ברמה' שבעיר בית שמש – במהלכו נמסרו מפתחות לרוכשי הדירות.

במעמד המיוחד השתתפו הוועד המנהל – חברי וועדת ההיגוי, מנהלי ועובדי חברת הניהול חברת ז.ק בסט ניהול ויזמות, מנהלי החברה הבונה את הפרויקט – יסודות צור, מנהלי הפרוייקטים הסמוכים אשר סייעו אף הם בהליך הבנייה והמסירה, רבני השכונה והעיר שליט"א, גבאי בית הכנסת הגדול "חניכי הישיבות" אשר רבים מרוכשי הדירות עתידים להמנות בין מתפלליו, חברי מועצת העיר ואישים נכבדים נוספים.

המעמד החל עם קביעת המזוזות הראשיות ע"י הרה"ג ר' אשר יעקב אולמן שליט"א מרבני השכונה, וע"י הרב ברוך דזיאלובסקי שליט"א רב קהילת ברכת יצחק ברמה ג' אשר אף נשא דברים במעלת המקום ובצורך לשמור על הצביון הרוחני בתחילת יסוד השכונה המלווה בעצה ותושיה רבים מבני הקהילה בשכונה.

חברי מועצת העיר הרב שמעון גולדברג סגן ראש העיר ויו"ר וועדת תכנון ובניה המלווה ומסייע רבות לפרוייקט וכן הרב שלמה ברילנט יו"ר אגף שפ"ע המלווה ומסייע רבות לבני הקהילה קבעו אף הם מזוזה בפתחי הבניינים.

במעמד נרגש זה הודו כלל חברי הקבוצה והחברה המלווה לחברי מועצת העיר על הסיוע הגדול שמורגש בכל צעד ושעל וציינו שאף כי הפיתוח הסביבתי אינו מושלם, בטוחים הם כי חברי המועצה ימשיכו לסייע בכל יכולתם עד לסיום כלל עבודות הפיתוח והגינות ברחבי השכונה לרווחת כלל הדיירים והתושבים.

כזכור, פרויקט קבוצת הרכישה 'אחוזה ברמה -בנין שלם' נחל שנים ארוכות של תלאות והרפתקאות רבות שעברו על רוכשי הדירות בפרויקט ובשעטו"מ זכו הרוכשים לקבל את המפתחות לדירתם.הפרויקט שיוזם ע"י חברת בניין שלם (מיסודה של דגל התורה) והחל לפני כ 13 שנים עם קניית הקרקע ממשפחת גולובנציץ.

בעקבות תקלות ומציאת קברים במתחם נעצר הפרויקט. לאחר שנים ארוכות, אתגרים ודיונים רבים בשנת 2018 התחלפה ההנהלה וחברת ז.ק בסט ניהול ויזמות בע"מ -חברה לניהול פרויקטים מורכבים של מאות יח"ד בשיתוף גורם פיננסי חברת "טריא", לקחה והרימה את הפרויקט ותוך זמן קצר החלה הבנייה בפועל.
חברת "טריא", קבוצת המימון הפרטית מאפשרת קבלת מימון בתנאים נוחים יותר ועם פחות בירוקרטיה.

מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל.

בסיום הטקס הודה מנכ"ל ז.ק בסט יוסי קצנלבוגן לרבני השכונה ולחברי המועצה וציין: "אני מודה לקב"ה על הזכות שנפלה בידי למסור לכם הורכשים את המפתחות לאחר 11 שנים של המתנה וציפיה לבית של קבע. לכם נציגי הציבור על התמיכה והאוזן הקשבת שהענקתם לנו בכל שלבי הפרויקט, בזכות זה אנו עומדים כאן בעוד רגע מרגש של צמיחה והתפתחות אדירה של העיר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים