שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השלום לא עזר לנתניהו ו'ימינה' ממשיכה לזנק
סקר חדש
למרות טקס חתימת ההסכמיים ההיסטורי בבית הלבן, סקר חדש מגלה כי הליכוד ממשיך לאבד מנדטים לאופוזיציה מימין נפתלי בנט • וגם: הפסימיות הציבורית בנוגע לסגר
טקס השלום עם איחוד האמירויות ובחריין | צילום: Andrea Hanks, הבית הלבן

למרות הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין, כמו גם הטקס המרשים בבית הלבן, נראה כי מצבו של נתניהו בסקרים לא משתפר. כך לפחות אם מסתמכים על סקר חדש של קמיל פוקס, שנערך לאחר חתימת ההסכמים.

על פי הסקר שנערך עבור חדשות 13, אילו הבחירות היו מתקיימות היום הייתה הליכוד בראשות נתניהו זוכה ב-30 מנדטים, כאשר מפלגת ימינה של בנט ושקד היא המפלגה השנייה בגודלה – עם לא פחות מ-22 מושבים בכנסת.

עוד עולה מהסקר, כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום היה לפיד זוכה ב-18 מנטים למפלגתו 'יש עתיד', ואחריו ברשימה: המשותפת עם 12, כחול לבן, ישראל ביתנו ומרץ עם 8 כל אחת, ש"ס 7 ויהדות התורה 7.

לפי הסקר הנוכחי, העבודה, גשר, הבית היהודי ודרך ארץ לא עוברות את אחוז החסימה.

באשר לשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, השיבו 31% בנימין נתניהו, 18% נפתלי בנט, 13% יאיר לפיד, 10% בני גנץ ו-28% השיבו כי אינם יודעים מי המתאים ביותר.

המשיבים נשאלו גם באשר לדעתם על סגר החגים הארוך, וגילו תמונת מצב פסיפית במיוחד. 46% חושבים שהסגר יעזור רק באופן זמני וישראל תגיע לסגר נוסף ו-41% חושבים שהסגר לא ישנה דבר. בנוסף, 58% מהמשיבים הביעו אי-שביעות רצון מתפקודו של ראש הממשלה נתניהו בניהול משבר הקורונה, 21% די מרוצים ו-12% אמרו כי הם מרוצים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים