שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » "השלטונות רוצים לעקור את התורה"
מרן ראש הישיבה
"היו גזירות, על היהודים אבל החזיקו מעמד! עסקו בתורה והחזיקו מעמד, שלא כדרך הטבע, זה זכות הקיום, זה נס גלוי, בלי מדינה" אמר הגר"ג אדלשטיין שליט"א
מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א | צילום: צילום מסך
הגר"ג אדלשטיין שליט"א |

"בשלטון יש כוונה לעשות גזירות, גזירות על רוחניות, גזירות על רוחניות, ככל הגויים בית ישראל, גזירות על רוחניות, אנחנו לא נגיד את הפרטים, על הרבה עניינים, שלא יוכלו לעסוק בתורה, כשרות, גירות, והרבה דברים, גזירות, יש שתדלנים שעוסקים בזה, אבל מה הזכויות? הכל צריך זכויות, הכל הולך עם זכויות".

"הם לא מבינים שכל הזכות הקיום בעם ישראל זה רק התרי"ג מצוות, זה הרי דבר, כתוב כבר בספרים, עם ישראל אחרי החורבן, אחרי חורבן בית שני, אין מדינה כבר, אין מדינה! מפוזר ומפורד בין העמים, מפוזרים בכל העולם, מפוזרים, אין מדינה, גלות, כולם בגלות, ומחזיקים מעמד אלפי שנים, זה מובן בדרך הטבע? וחיים חיים טובים גם כן".

"והיו גזירות, על היהודים היו גזירות, כל מיני גזירות, אבל החזיקו מעמד! עסקו בתורה והחזיקו מעמד, שלא כדרך הטבע, זה זכות הקיום, זה נס גלוי, בלי מדינה".

ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה, אומרים את זה בימים נוראים, תשובה ותפילה וצדקה, תשובה על כל העניינים הרוחניים, תשובה על תורה, ועל עוד דברים, ותפילה יותר בכוונה, עוד משהו תורה! עוד כמה דקות לעסוק בתורה, תשובה על תורה, יותר תורה, כל אחד לפי כוחו אפשר להוסיף משהו, אפילו דקה אחת תורה שאין לשער מה שזה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים