שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » השמלה שלבשה הנסיכה ביאטריס בחתונתה
לבוש מלכות
לא ברור מדוע התקשתה הנסיכה הצעירה למצוא שמלה ליום כלולותיה אך טוב שיש סבתא מלכה • אליזבת נחלצה לעזרת ביאטריס והעניקה לה את האפשרות ללבוש את שמלתה האישית
ארמון בקינגהאם | צילום: שאטרסטוק

ביום שישי האחרון, נישאה נכדתה של המלכה אליזבת, הנסיכה ביאטריס, לאדוארדו מפלי מוזי.

החתונה התקיימה בטקס סודי וקטן בארמון וינדזור. כמובן שבין האורחים היו סבתה, המלכה אליזבת ובעלה הנסיך פיליפ, וכן הוריה – הנסיך אנדרו, דוכס יורק ואמה שרה פרגוסון.

למעשה, כבר בשנת 2018 ביקשה ביאטריס להינשא, אלא שבכל פעם התעוררו בעיות שהפריעו לה. פעם היה זה אביה שהיה מעורב בפרשיה אישית חמורה ונסוב סביבו רעש לאורך זמן ובהמשך בלגן הקורונה שגרם לעיכובים חריגים.

החתונה, שתוכננה בפעם המי יודע כמה לחודש מאי השנה, באירוע רחב היקף, נדחתה למורת רוחו של החתן, שבסופו של דבר החליט להינשא ולו בטקס קטן במיוחד של המשפחה הגרעינית ומעט מאוד חברים.

לא ברור מה מנע מביאטריס למצוא את שמלת חלומותיה. מי שנחלצה לעזרתה היתה סבתה המלכה. שמלת כלה וינטג' של נורמן הארטנל, נלקחה מהמלתחה הפרטית של המלכה עצמה ועברה תיקונים קלים ותוספת שרוולים תפוחים שנמצאים עכשיו חזק באופנה. השמלה עצמה בצבע שנהב שעשויה משילוב של בדי סאטן ואורגנזה עם עיטור יהלומים.

לפי תוספת האקססוריז, ניכר כי המלכה חשה צורך לפצות את הנכדה שהתקשתה להתחתן עד כה – ועל כן היא אפשרה לנכדתה להינשא עם כתר היהלומים שהיא עצמה חבשה בחתונה עם הנסיך פיליפ ב-1947.

על אף שהנסיכה ביאטריס חלמה על חתונה גדולה ומפוארת, עם 1,500 מוזמנים, לפחות כמו זו של אחותה הקטנה, הנסיכה יוג'יני, בסופו של דבר נאלצה להתחתן עם 20 אורחים סך הכל. רחוק מאוד מהתכניות המקוריות – אבל העיקר שיש סוף טוב לסיפור הזה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים