שיתוף
תגובות
בריאות » דיאטה ותזונה נכונה » השנה אוכלים סימנים ונהנים מבריאות איתנה
שתהיי בריאה
לסימני ראש השנה יתרונות בריאותיים שיכולים ללוות אתכם לאורך השנה • מה מומלץ לנשים הרות ומה מגן על תאי הגוף מפני נזקים? ועוד הרבה יתרונות בריאותיים
מסימני ראש השנה | צילום: Yulia Furman, שאטרסטוק

בשבוע שעבר דיברנו על סימני ראש השנה ועל הדרך להישמר מעלייה במשקל בעקבות אכילתם. השבוע נדבר על עוד כמה סימנים מצוינים לאכילת הסימנים, כי הם פשוט בריאים.

דבש – תרופה טובה לצינון ולא רק

בשנת 2012, גילו חוקרים כי דבש הוא תרופה טבעית מצוינת לצינון ושהוא עוזר להקל גם על שיעול אצל ילדים ומבוגרים. המרקם הסמיך של הדבש עוזר לצפות את הגרון והטעם המתוק מעורר קצוות של עצבים אשר משככים את השיעולים שמתלווים להתקררות.

רוביא – מסייעת לשמירה על תאים

רוביא מכילה פיגמנטים צבעוניים רבים שמיטיבים עם הגוף, כמו לוטאין, בטא קרוטן, וויאולקסנטין ונאוקסנטין שהם פיגמנטים שמתפקדים כנוגדי חמצון חזקים מאוד שמגנים על תאי הגוף מפני נזקים ועוזרים לשמור על הפעילות התקינה שלהם.

כרישה – עוזרת לבריאות הלב

בכרישה יש כמויות גדולות של ויטמינים מסוג A ו -K, חומצה פולית, ניאצין, מגנזיום ורכיבים חשובים נוספים שמגנים על החלק הפנימי של כלי הדם ובכך שומרים על בריאות הלב. כרישה מומלצת לנשים הרות בשל הכמות הגבוהה של ויטמינים ומינרלים חיוניים, המונעים מומים במערכות העובר שעשויות להגיע למערכת העצבים המרכזית.

סלק – מסייע בהפחתת לחץ הדם

סלק הוא רכיב מרכזי בשייקים ומיצים בריאותיים רבים ולא סתם. כוס אחת של מיץ סלק יכולה להוריד לחץ דם תוך שעות ספורות ולאזן את קצב הלב. זאת הודות לניטרטים שנמצאים בסלק אשר הופכים לניטריק אוקסיד, שהוא בתורו מרחיב כלי דם ומאפשר לדם לזרום בחופשיות, מה שמפחית את הלחץ שמופעל על העורקים והוורידים.

רימון – מגן על הגוף מפני דלקות ומחלות

לגרגירי הרימון יש יכולת להגן על הגוף מפני דלקות וגם מפני סרטן הערמונית. במכון לחקר אימונולוגי באיראן, חוקרים מצאו שצריכה של מיץ רימון מאטה התפתחות של תאי סרטן ואף גורמת להם לבצע "התאבדות" תאית. מומחים ממליצים לשלב את הרימון בתזונה היומית כדי לחזק את הגוף ולמנוע נזקים רבים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים