שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "השרים ש'הופתעו מהגזרות' – שקרנים"
דרעי תוקף
יו״ר ש״ס בכנס נציגים ארצי: "הם שקרנים גמורים. עוד לפני הקמת הממשלה חלקם הודו לי במפורש שאיווט ליברמן מתכוון לפגוע בסבסוד המעונות לאברכים"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: דוברות

״לא בכל יום אנחנו זוכים לראות נס מוחשי מול העיניים והיום בבוקר ראינו את זה בחוק הדיינים. כולם זוכרים כמה נושא הדיינות על פי ההלכה היה בבת עינו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל ואין לי ספק שהוא סייע לנו מלמעלה״, כך אמראמש (ה׳) יו״ר תנועת ש״ס ח״כ הרב אריה דרעי בכנס נציגים ארצי של תנועת ש״ס במעלה החמישה.

זהו כנס ראשון של נציגי ש״ס, המפלגה השלישית בגודלה בכנסת והגדולה ביותר ברשויות המקומיות בתקופה זו, שהוקדש לסימון יעדים והצגת תכניות לחיזוק הקשר עם הציבור. בכנס נטלו חלק חברי הכנסת של התנועה, סגני ראשי ערים וחברי מועצות ברחבי הארץ.

את הכנס כיבד בנוכחותו הגאון רבי משה מאיה שליט״א, חבר מועצת חכמי התורה ויו״ר ההנהלה הרוחנית של עיתון ׳הדרך׳ בטאונה של תנועת ש״ס, שענה על שאלות הנוגעות לצביון הרוחני של העיתון.

במהלך הכנס, הוצגה מערכת דיגיטאלית מתקדמת לטיפול בפניות ציבור, אותה ינהל עוזר היו״ר יוני משריקי, וכן נערך פאנל בנושא תנופת עיתון ׳הדרך׳ בהנחיית דובר התנועה אשר מדינה, בהשתתפות עורך העיתון אברהם דב גרינבוים, שמעון ליברטי וכותבים נוספים.

במשא המיוחד שנשא יו״ר התנועה הרב דרעי, גולל את מסכת הדורסנות והעוינות של הממשלה החדשה, בעיקר כלפי הזהות היהודית ושירותי הדת, הכשרות, הגיורים, מינוי רפורמי ליו״ר ועדת חוקה והסכנות הרוחניות והכלכליות המוטלות לפתחנו.

״זו ממשלה שהולכת במודע לכוון הרע וכולם שותפים לפשע הזה. כל השרים שמספרים היום שלא ידעו על גזירות שר האוצר, או שהופתעו – הם שקרנים גמורים. עוד לפני הקמת הממשלה חלקם הודו לי במפורש שאיווט ליברמן מתכוון לפגוע בסבסוד המעונות לאברכים כדי לאלץ אותם לשנות את אורחות חייהם. לכן היום אין לי שום אימון בהם ושום שיג ושיח איתם״.

הרב דרעי שיבח את נבחרת הח״כים המוצלחים של התנועה הזוכים לשבחים מכל סיעות הבית והציג את יעדי ש״ס לתקופה הזו: ״אנחנו מנצלים את התקופה הזו ומשקיעים משאבים גדולים בשטח. הקמנו מחלקה יעילה לפניות ציבור, הקמנו מערך חדש לטיפול בנושאים המוניציפאליים וכן מחלקה משפטית להיאבק בגזירות ובמחטפי הממשלה. נצא לסיורים תכופים ונעיר את השטח״, סיכם.

אריה דרעי | צילום: דוברות
כנס ש"ס | צילום: דוברות
בכירי עיתון הדרך | צילום: דוברות
הגאון רבי משה מאיה | צילום: דוברות
כנס סיעת שס | צילום: דוברות
אריה דרעי והגאון רבי משה מאיה | צילום: דוברות
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים