שיתוף
תגובות
חדשות » השר אלי אבידר צפוי להתפטר ולחזור לכנסת
ניחוח של משבר
רצף הבעיות לא מפסיקות. היום צפוי השר ללא תיק אלי אבידר להתפטר מהממשלה ולחזור לכנסת. זאת על קרע הקרע היותר חמור מול כחול לבן
אלי אבידר | צילום: אתר הכנסת

זעזוע נוסף בקואליציה, וזאת רק יממה לאחר החלטת שר הביטחון גנץ להחרים הצבעות ופיצוץ פגישתו עם ראש הממשלה נפתלי בנט. השר ללא תיק אלי אבידר צפוי להודיע בצהריים על התפטרותו מהממשלה. אולם הוא צפוי להישאר בקואליציה כחבר מן המניין. על פי ההודעה שהוציא בשעה 14:00 ימסור הצהרה בעניין, במסגרת מסיבת עיתונאים שיקיים.

כזכור, השר אלי אבידר, שמונה לשר מאז הקמת הממשלה לפני שמונה חודשים, וכי מאז ועד עתה לא נמצא עבורו תפקיד בעל משמעות.

אולם אם בתחילה היה לו תקווה כי יחליף את השר אלעזר שטרן במשרד המודיעין, גם זה נגוז עת התברר כי שטרן לא ימונה לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית ובכך גם לא יפנה לו את המשרד.

ראוי לציין כי השר אבידר הוא מהתומכים הגדולים של הממשלה החדשה, והסיכוי לעקירה הוא אפסי, אך בהחלט יתכן כי יעשה אי אלו בעיטות במהלך הישיבה במשכן ובוועדות השונות.

שר המשפטים גדעון סער התייחס בדבריו לפרסומים הבוקר על כוונתו של השר אלי אבידר להתפטר מהממשלה בוועידת הנשיאים ה-47 ואמר ״אני מצטער על החלטתו של השר אבידר. זה בוודאי לא מסייע לעבודת הממשלה. יש לממשלה הזו כמה וכמה בעיות בשבועות האחרונים, וזה משפיע על העבודה שלנו בכנסת. אלי אבידר פעל רבות על מנת שתוקם ממשלת שינוי בישראל, ואני משוכנע שלמרות שהוא יהיה הרבה יותר עצמאי בכנסת, עדיין הוא לא יפגע ביציבות הממשלה״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים