שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » השר חשף סוד מדינה במהלך שידור
הפר צנזורה
השר לבטחון פנים, עמר בר לב, הפר הבוקר את הצנזורה וחשף בריאיון לרשת ב', את מיקום נפילתו של החייל ברק שרעבי הי"ד שהיה תחת פיקודו בסיירת מטכ"ל
ברק שרעבי הי"ד | צילום: אתר יזכור

השר לבטחון פנים, עמר בר לב, הפר הבוקר את הצנזורה וחשף בריאיון לרשת ב', את מיקום נפילתו של החייל ברק שרעבי הי"ד שהיה תחת פיקודו בסיירת מטכ"ל.

"ברק שרעבי נהרג תחת פיקודי כשאני מפקד סיירת מטכ"ל אי שם עמוק בשטח סוריה". בעקבות דברי בר לב, הצנזורה התירה לפרסם שסמ"ר ברק שרעבי נפל בסוריה ב-1984.

יצויין כי מקום נפילתו של שרעבי נאסר בפרסום ע"י הצנזורה עד להיום בעת הריאיון של השר בר לב. בכל ריאיון וטקס שהיו מקיימים בני משפחתו של שרעבי, היו מגיעים נציגים מסיירת מטכ"ל לוודא שהמשפחה לא תפלוט ותחשוף את מיקום נפילתו של בנם.

באתר 'יזכור' מוזכר כי "ביום כ"ה בכסלו תשמ"ה (18.12.1984), נפל סמל-ראשון ברק בעת מילוי תפקידו והובא למנוחת עולמים בבית-הקברות הצבאי בנס-ציונה. הוא השאיר הורים ושתי אחיות".

בתגובה לחשיפת סוד מדינה על ידי השר עמר בר לב בשידור חי, אומר ח"כ איתמר בן גביר: "מדובר בשר שמאלן קיצוני, חושף סודות מדינה שלא כשיר לכהן כשר במדינת ישראל ושלא שולט על מה שיוצא מפיו. עמר בר לב מסכן את בטחון המדינה, לא רק בגלל שהוא נכנע לטרור והרים דגל לבן בירושלים, אלא גם משום שלאדם כמוהו אסור להיות חשוף לסודות מדינה, כי כאשר הוא נחשף אליהם, הוא מגלה אותם".

ח"כ בן גביר הוסיף: "במדינה מתוקנת רה"מ היה צריך לפטר אותו באופן מידי וכל יום שהוא נשאר בתפקידו הוא גורם נזק לביטחון המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים