שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער: "הממשלה מכריעה בהתאם לעמדותיי"
דברי סתירה
שר המשפטים גדעון סער אמר הבוקר (שלישי) כי בהפעלת הלחץ על חברי הכנסת של ימינה ועל סביבתם לצאת מהממשלה, יש מרכיבים בעייתיים ולפעמים אף פליליים
נפתלי בנט וגדעון סער | צילום: אריאל זנדברג

שר המשפטים גדעון סער אמר הבוקר (שלישי) כי בהפעלת הלחץ על חברי הכנסת של ימינה ועל סביבתם לצאת מהממשלה, יש מרכיבים בעייתיים ולפעמים אף פליליים. בריאיון בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב', אמר סער כי "הטקסטים שנאמרו ליד ביתו של ח"כ ניר אורבך הם בגדר עבירות פליליות. כשמגדפים או מאיימים על ח"כים וסביבתם – יש פה ממד פלילי".

סער ציין כי הוא אינו מתלהב מהתופעה של ניסיונות "לשחד" ח"כים ולשדלם לערוק תמורת הבטחות באשר לעתידם הפוליטי, בין אם הן יקוימו ובין אם לא. הוא העריך כי בסיעתו, תקווה חדשה, דברים כאלה לא יקרו. "תקווה חדשה היא סיעה מאוחדת ומלוכדת", ציין שר המשפטים. הוא אמר עוד כי הוא מקווה שסיעת ימינה התייצבה ושניתן יהיה להמשיך לקיים את הממשלה. "עם הקשיים, רצוי להמשיך קדימה".

על חילוקי הדעות בתוך הממשלה אמר סער: "היו אמירות לא טובות בעיניי בתקופה האחרונה. האמירה של לסקי הייתה מאוד חמורה. בסוף הממשלה מכריעה בהתאם לעמדותיי. אם זה היה הפוך, יכול להיות שהייתה לי בעיה".

חבר הכנסת ישראל כ"ץ מהליכוד אמר בתוכנית כי פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן לא תהיה האחרונה. הוא אמר כי ישראל היא מדינה דמוקרטית ודעת הקהל היא שתכריע. כ"ץ קרא לראש הממשלה נפתלי בנט להתפטר ולהודות בכישלונו ולאפשר לכנסת להקים ממשלה בראשות בנימין נתניהו. "אם יתבטלו כל החרמות, אפשר להקים ממשלה רחבה מאוד", אמר חבר הכנסת כ"ץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים