שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » השר רזבוזוב: "טעות של נחמן שי – גורם נזק"
ההתבטאות במתיחות
על האפשרות שארה"ב תבקש מישראל להצטרף לסנקציות נגד הרוסים: "נשתדל להימנע מלהגיע למקום הזה. ישראל תלך עם המחנה הקרוב אליה. הנאמנות שלנו היא לארה"ב"
נחמן שי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר התפוצות נחמן שי התייחס היום (שני) למשבר והמתיחות בין רוסיה לאוקראינה ועורר סערה בעקבות התבטאויות שלו הלוקחות את ישראל לצד במתיחות. שר התיירות הגיב לדבריו "זה גורם נזק".

בריאיון לכאן חדשות הוא נשאל על האפשרות שארה"ב תבקש מישראל להצטרף לסנקציות נגד הרוסים: "נשתדל להימנע מלהגיע למקום הזה. אני מניח שישראל תלך עם המחנה היותר קרוב אליה, מדינות המערב. הנאמנות שלנו היא קודם כל לארה"ב".

על עליית יהודי אוקראינה: "הגל הזה לא מתחיל. 200 אלף היהודים האלה הם אזרחים. להגיד להם תעזבו את ביתכם ומולדתכם, זה לא מתקבל יפה ביחסים בין-לאומיים. זה עשוי להתקבל כהתערבות בענייני אוקראינה".

על התנגדותו לעסקת החבילה בין האוצר להסתדרות: "אנחנו בעד הסדרים במשק, אבל שכר המינימום המוצע לא עונה אפילו על המינימום. הוא שכר מינימום מינוס. צריך להעלות אותו לפחות ל-6,500 שקל, אם רוצים לשמור על הרמה הנוכחית".

השר רזבוזוב אומר הבוקר באולפן ווינט בהתייחס לאמירה של נחמן שי כי ישראל תצטרף לסנקציות נגד רוסיה: "שרים שלא מעורבים בנושא צריכים להימנע בלהביע עמדות בנושא. זו טעות של נחמן שי, וזה גורם נזק".

ח"כ אופיר סופר בתגובה לנחמן שי: "ההתערבות המיותרת בנעשה בגבול אוקראינה, עלולה לגרום לישראל מחיר יקר בשל פופוליזם וחוסר ניסיון דיפלומטי. בהעדר ראש ממשלה עם תמיכה ציבורית, מדינת ישראל נכשלת בכל תחום אפשרי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים